Shaklee: Pencapaian HEBAT mereka

Entry hari ni adalah santai sedikit... Saja tiba-tiba rasa terharu dan bangga dengan pencapaian hebat ledaers yang di bawah organisasi saya. Agak lambat sedikit entry ni di post disebabkan masa 24jam tu mmg la tidak cukup untuk saya.. Kalau boleh saya nak sehari 48 jam... hihihi... Pernah saya tanya soalan ni kepada Mr. D


Me: Darling, now I'm facing a problem that no one can solve!
Mr. D : What is that?
Me : Time! 
Mr. D : Time? 
Me: Yea. Time is not enough for me!
Mr. D : Time ? not money? 
Me : Not money la... can anyone help me to solve this?
Mr. D : No one.. even myself.. Sorry.. (Sedih kunun) hahaha

Ok.. panjang saya merepek... Now time to cerita sedikit pencapaian leaders di bawah organisasi saya... Sekarang mereka semua dah mempunyai organisasi mereka sendiri. Kenapa mereka HEBAT? APA kehebatan mereka? sebenarnya masing-masing mempunyai kehebatan mereka sendiri macam power ranger juga.. ada warna kuning, merah, hijau, biru...... 

Leader, hebat, supervisor


Mari saya memperkenalkan leaders saya yg amazing & hebat!

1. Jill Dina

Tarikh join member : 30.12.2013 
Rank : Senior Supervisor
Bonus : 4 angka 
Status : Berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki
Pekerjaan : Sebelum bershaklee beliau adalah seorang Safety office selepas bershaklee beliau adalah Suri Rumah berkerjaya.
Sifat : Aggressive, peramah, tegas, baik hati dan rajin

Beliau pernah kecewa terhadap produk SHAKLEE  disebabkan beliau tidak kena ajar cara makan supplement yang betul dan juga mempunyai negative effect selepas makan. Selepas saya sharing beliau bernakad nak cuba lagi... dan begitu juga beliau mula jatuh cinta dengan SHAKLEE. So, bermula lah detik percintaan dia bersama SHAKLEE... Dan kini impian beliau menjadi suri rumah telah pun tercapai.... Lebih 50 orang dibawah organisasi beliau sekarang beliau berusaha menolong sesiapa yang mau berjaya dalam group beliau.. jadi jangan lepaskan peluang ni... 

Nak baca lebih tentang beliau? KLIK Jill

 2. Masni Sani  

Tarikh join member :26.03.2014
Rank : Supervisor
Bonus : 4 angka 
Status : Berkahwin dan mempunyai 2 orang anak lelaki
Pekerjaan :Suri Rumah
Sifat : Peramah, bertangungjawab, baik hati, berani dan rajin

Beliau amalkan produk SHAKLEE sejak bertahun lagi. Beliau nampak post saya di FB lalu contact saya untuk order meal shake untuk 2 orang putera beliau, selepas saya buat penghantaran saya kongsikan keistimewaan ahli shaklee. Selepas beberapa hari beliau buat keputusan untuk join as member dan sharing dengan ahli keluarga. Bonus pertama beliau adalah 3 angka, disana beliau rasa bersemangat dan yakin dalam business shaklee. Selama 5 tahun beliau menjadi Suri Rumah, kini beliau adalah suri rumah berkerjaya yang mempunyai income 4 angka. Tak nak kah anda jadi macam beliau? Boleh meringankan beban suami atau shopping guna duit usaha sendiri. Best tau...


Nak baca lebih tentang beliau? KLIK Masni

3. Ammylienna 

Tarikh join member :09.04.2013
Rank : Supervisor
Bonus : 4 angka 
Status : Berkahwin dan mempunyai sepasang cahaya mata
Pekerjaan : Penolong Jurutera
Sifat :  Peramah, berani, berdedikasi, bertangungjawab dan rajin 
Beliau juga telah lama mengamalkan produk SHAKLEE tetapi tidak mendaftar sebagai ahli disebab tidak tau apa keistimewaan ahli shaklee. Beliau kerap order produk dari saya untuk diri sendiri dan keluarga dan juga rajin membaca keistimewaan ahli shaklee yang saya selalu share di FB. Ahkirnya, terbuka pintu hati beliau join team kami... Dengan beban kerja beliau yang begitu berat, itu semua bukan alasan untuk beliau berjaya dalam shaklee.

"If it is important to you, you will find a WAY. If not, you'll find an EXCUSE."
 Nak baca lebih tentang beliau? Klik Ammylieanna
  
4. Arlef 

Tarikh join member :04.03.2014
Rank : Supervisor
Bonus : 4 angka 
Status : Bujang
Pekerjaan : Business sendiri
Sifat :  Pemalu, rajin, bertanjungjwab, komitment  dan baik hati

Beliau adalah leader pertama kepada Jill. Pertama kali saya berjumpa dengan beliau adalah pada bulan April 2014 untuk menghadiri BOM di Lawas. Beliau memang mempunyai semangat yang sangat tinggi untuk berjaya. Upline (Jill) beliau jauh dari beliau itu semua bukan alasan untuk beliau berjaya. Beliau mula kenal dengan shaklee bermula dengan Set kecantikan kulit yang dikongsi oleh upline beliau. Kini, sifat pemalu beliau makin di
  

Nak baca lebih tentang beliau? Klik Arlef


Hebatkan mereka? Leaders saya semua dari latar belakang yang berbeza... Dalam business SHAKLEE ni tidak kira umur dan pelajaran. Jika anda perasan apa sifat yang sama dengan 4 orang leader itu?

RAJIN  kan? 




Jika anda adalah seorang yang rajin tidak mustahil anda berjaya dalam business SHAKLEE dalam masa yang singkat.. GOOD LUCK!!! 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top