Is she A great leader???

Dengan bangga saya ingin umumkan leader pertama dalam group saya...
Siapa kah beliau? hebat kah beliau?
Jill Dina.. dari Lawas.
Beliau adalah safety officer, kini telah full time focus dalam business shaklee.
Dalam masa yang singkat (5 bulan) beliau kini adalah seorang sr. supervisor dalam group saya. Beliau juga melahirkan seorang supervisor hebat dalam organisasi beliau...
Siapa kata mustahil? dalam masa 5 bulan beliau kini mempunyai lebih dari 30 orang di bawah organisasi beliau...
Mesti ramai yg tanya adakah beliau ni lama saya kenal? Selama 5 bulan jadi SID itu la jangka masa perkenalan kami... Hebat bukan?
Kenapa beliau mampu buat? jawapanya senang,  beliau sentiasa mendekati upline iaitu saya, beliau tidak pernah putus asa walaupu apa cabaran beliau hadapi...
Ingin sertai group hebat kami?
hubungi kami sekarang!!
Jill 014-5846568
alicia 014-8715350

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top