KELAS ESKLUSIF BULAN JUNE DI LABUAN

Hari ahad sepatutnya hari family untuk semua... Tetapi untuk kami yang mau berjaya dalam shaklee kami ambil pelung ni untuk buat kelas kepada member yang beringin dapatkan tips dan ilmu bagaimana mau berjaya... 


Dahulu apabila saya berada dalam rank SV setiap kerjayaan saya ataupun tips saya memang saya tidak suka untuk berkongsi disebabkan ada sifat negatif dalam diri saya seperti 
- tidak mau orang lain lebih berjaya
- tidak mau downline sama rank dengan saya

TETAPI selepas saya naik rank sebagai Sr.Sv, saya mempunyai niat untuk menolong lebih ramai dalam organisasi saya untuk berjaya. Selepas motivation rally June lalu  saya betul-betul rasa kegembiraan dan kebanggaan apabila leader dalam organisasi anda naik pentas untuk terima sijil. Perasaan itu memang amat bernilai.. dan saya yakin saya akan bawa lebih ramai downline sy ada niat mau berjaya ke lebih jauh dalam bisness shaklee... 

Shaklee Labuan paling aktif; Kelas shaklee
Coaching & Sharing 

Semakin hari semakin ramai yang nampak keuntungan menjadi ahli SHAKLEE, walaupun sekadar untuk makan sendiri bersama keluarga. 

Nasihat saya adalah -> Pilih upline yang 
1) JUJUR
2) Bertanggungjawab
3) Mempu membawa anda pergi lebih jauh dalam business shaklee (utk yang naik business)

Shaklee ni telus, yg tak telus tu adalah ahlinya. Tak dinafikan ada kes upline tipu downline, upline tak transfer points kat downline, dan macam2 lagi. Manusia begini ada di mana2 organization/company..

Pilihan di tangan anda!


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini?

Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top