Hari Jadi Ibu Mertuaku....

Esok adalah tarikh sebenar hari jadi ibu mertuaku, tetapi kami celebrate awal disebabkan jauh dari kampung. Selalunya bab-bab hadiah ni memang membuatkan kepala otak saya "Stress". Apa nak bagi? takut nanti tidak suka pula...budget macam mana pula...  macam-macam lah persoalan main di fikiran... Tetapi birthday mertua tahun ni sangat-sangat berbeza sekali... Sejak berSHAKLEE ni budget sudah bukan faktor utama untuk kami, apa lagi promosi bulan July adalah VIVIX (hanya di SHAKLEE) Jadi, saya pun ambil keputusan untuk bagi vivix sebagai hadiah untuk ibu mertua. 

Mertua saya juga member shaklee under ipar saya. Jadi, dia memang tau la apa benefit Vivix tidak perlula saya hurai panjang lebar. 

Happy Birthday Mami 2014
 
Father in law and Mother in law

Hadiah paling istimewa 



 
VIVIX!! Mami sangat sangat suka nak... 


Perbualan kami sebelum tidur..
MIL: Alicia, mahal bah kan Vivix tu?
Me: tidak juga la mi.
MIL : eee.. Mahal tu beratus ratus...
Me: kesihatan mami lagi mahal, yg penting mami sihat saya x kisah brapa harga pun saya beli utk mami.
MIL: bagus bah anak mami ni..

Ingat! kesihatan tidak dapat beli dengan mata wang. Waktu kita kecil ibu bapa sanggup korban apa saya demi kita, apa yang kita dapat buat adalah jaga kesihatan mereka... 

Saya sangat puas hati dengan celebration kali ini yang sangat simple tetapi memory yang amat indah sekali...... 

Kesihatan orang tua kita tidak dapat beli dengan mata wang.... Nak dapatkan supplemet best secara free? jom buat SHAKLEE, berikan yang terbaik untuk keluarga kita.... Contact me NOW! 

Nak order sekrang? -> Click ORDER NOW
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top