Shaklee KK: KELAS ESKLUSIF BULAN JUNE DI KOTA KINABALU

Pasti anda pernah dengar si kawan ni join SHAKLEE tapi tiada orang guide, tidak tau konsult cara makan vitamin, lebih teruk adalah tidak tau macam mana nak log ni www.shaklee2u.com.my. Memang dah ramai saya dengar, macam dah jadi trend. Membership shaklee adalah seumur hidup. Jadi pilihlah upline yang sudi berkorban untuk anda. Mungkin saya bukan upline yang paling bagus tetapi saya sudi berkorban demi downline saya.. 


Sabtu lepas saya sanggup curi sedikit masa saya di kampung mertua (Beaufort) untuk ke KK jumpa downline saya. Sesiapa yang berkorbankan masa untuk jumpa saya di kelas esklusif itu pasti mempunyai semangat mau berjaya dalam dunia shaklee. 2 orang downline yang saya pertama kali jumpa. So, kelas ni bermula dengan activiti ice breaking.....


Shaklee Kota Kinabalu
List down apa impian mereka
Semua orang pasti ada impian, sama ada kita nak kejar impian kita ataupun tidak. Selepas list down impian mereka, lebih jelas lagi mereka nampak "pintu" dalam business shaklee. 


Wyne, Alice, Me, Dzizie, Tieya

Hendak seribu daya, tidak hendak seribu alasan... Saya sentiasa doakan yang terbaik buat semua downline saya! Al The Best!  

Akhir sekali, pilih lah upline yang betul. Biarpun anda ni consumer ka berminat berbusiness.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top