Upline jauh bukan masalah


Salam Jumaat.....
Hari ni saya nak kenalkan cucu SHAKLEE saya. 
ARLEF dari Lawas, Sarawak!!

Beliau merupakan business partner team saya yang kental.

Bemula dengan set kecantikan kulit SHAKLEE sebagai consumer, setelah nampak keberkesanan produk shaklee, beliau mula yakin dengan produk shaklee. Hasil sharing dari junior sekolah dahulu (Jill Dina) yang juga merupakan salah seorang leader hebat dari team saya. Akhirnya, beliau terbuka pintu hati daftar sebagai ahli. 

Setelah 3bulan lebih dalam dunia MLM shaklee, bulan lepas beliau berjaya naik rank sebagai SUPERVISOR.. Wow! Hebat bukan??? Kini beliau menjana 4 angka bonus. KENAPA beliau mampu buat???

Sebab beliau seorang yang rajin dan aktif menyertai beberapa training dan talk yang diberikan oleh SHAKLEE mahupun upline. Upline jauh bukan satu alasan untuk beliau berjaya dalam business shaklee. 

Semangat kental dalam diri beliau memang harus kami contohi. Bak kata pepatah "Dimana ada kemahuan disitu ada jalan" . Arlef mempunyai initiative yang tinggi untuk belajar sendiri dengan sentiasa berhubung bedekat dengan upline melalui call/whatapps. Beliau juga sentiasa mengambil peluang menghadiri beberapa training shaklee bersama downline beliau. 

Tapi bukan makna kami lepas tangan malah kami menjalankan coaching beterusan secara online. Kami juga mempunyai group exclusive untuk tujuan sharing. 


WARGA LAWAS!, Jika anda berminat nak sertai group kami boleh hubungi Arlef ditalian 019-8157024 (whatapps) atau diri saya 014-8715350



 

 

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top