Review Ikhlas tentang Projek Blog Mega 1.0

If you want to go fast, go alone, if you want to go far, go together”. African Proverb – Martha Goedert.

blogmegashaklee; shakleetriumph2023; shakleethrive2023; agentshakleelabuan


Entry hari ni saya nak bagi feedback and review tentang projek yang di anjurkan oleh Master Norita dan Master Salwa iaitu blog mega 1.0.

Sebelum ini saya memang ada blog, tetapi last update August 2021, nak update tetapi macam dah lama tidak menulis jadi hilang idea. Nasib ada program ini push diri untuk mula menulis.

Paling best adalah we move as a team, buat beramai-ramai dan kita jadi ada semangat nak completekan task. Sharing point bersama team dan idea tu memang mencurah-curah datang. Projek ini juga ajar kami teamwork, iaitu kami diberi partner yang tidak kenal so dari situ kami kenal lebih ramai kawan dan motivate each other untuk complete task yang diberi. 

Master Salwa juga ajar kami step by step macam mana nak set up blog, ramai yang takada blog after join program ini ada blog dan dah pandai macam mana nak update. 

blogmegashaklee; shakleetriumph2023; shakleethrive2023; agentshakleelabuan; cinchteashaklee;
Segelas cinch tea untuk fokus siapkan blog

Kenangan sungguh apabila task yang diberi semua kena submit dalam masa yang singkat, kami jadi macam feeling feeling back to shcool. Ada yang buat blog sehingga tengah malam, for me memang best sebab saya suka dengan excitement yang macam ni. 

12 orang dari Polaris pun dah ada blog selepas program ni dan dah mula aktif update blog dan 11 orang daripada 12 orang dapat hadiah. Terasa bangga sungguh dengan business partner Polaris. 

Untuk projek blog mega 1.0 lebih dari 100 orang berpeluang bawa balik hadiah yang ditaja oleh Master Norita dan can you imagine I'm the top 15 pax winner. hahahah padahal time tu rasa tak dapat bernafas dah sebab nak rushing ke BLNC, nak balik Penang dan ada program CSR. But syukur kalau kita mau kita akan buat sungguh-sungguh. 


blogmegashaklee; shakleetriumph2023; shakleethrive2023; agentshakleelabuan; cinchteashaklee;

Misi pertama projek ini adalah untuk membina "wave" bersama, supaya tapak bisnes menjadi lebih kuat dan kukuh. Jadi, join projek ni jangan semata-mata nak dapat hadiah tetapi nak ikut "wave" dan ikut semangat nak berjaya. So, kepada anda yang baca blog ni dan berminat nak join blog mega 2.0 boleh cepat-cepat contact Master Norita atau Master Salwa atau saya 014-8715350

Seriously rugi kalau tak join..... 

Kalau dah join tu jangan rasa susah tak dapat complete task, semua diberi masa. Jika anda betul-betul mahu, anda boleh masukkan task dalam priority list anda dan set mind anda PASTI BOLEH. 

Saya pun seperti anda, permulaan rasa susah bila dah start menulis macam-macam point keluar. Hihihihi


blogmegashaklee; shakleetriumph2023; shakleethrive2023; agentshakleelabuan; cinchteashaklee;

For me project blog mega 2.0 ni pasti akan join, rugi tak join. Saya suka persingan sihat yang kita akan push diri untuk buat apabila nampak kawan lain dah siap. Jom sama-sama kita ikut "wave" ni jangan ketinggalan.... See you at Projek Blog Mega 2.0

Jemput baca entry tentang 
Intermittent Fasting

#blogmegashaklee 
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#agentshakleelabuan
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!






CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top