Komuniti Bisnes Shaklee Yang Paling Best

Untuk entry ini saya nak kongsi tentang kenapa Shaklee Komuniti ni best, jika kamu follow cerita saya dari dulu memang tahu yang saya ni pernah buat banyak business sebelum jumpa shaklee.... So, entry ini saya mau kongsi dari hati tentang pengalaman saya sendiri. 


blogmegashaklee; shakleethrive2023; shakleetriumph2023; pengedarsahshakleelabuan; shakleelabuan; polarisgrup


Pejam celik tak sedar bulan september ni dah genap 10 tahun saya berShaklee, apa yang best? kalau tak best macam mana boleh bertahan sebegitu lamanya kan?

Sebelum masuk ke dunia Shaklee, saya telan buat lebih 10 jenis business tetapi yang berasaskan retail seperti business baju, bunga, kraf tangan, perfume dan macam-macam lagi... 

Semua bisnes tu lingkup satu demi satu sebab tiada mentor, tiada support group, tiada sistem, tiada rakan sepejuangan yang satu misi, dan saya pun zero knowledge just radu ja. September 2013 saya terjebak dalam dunia Shaklee sehingga sekarang. 

blogmegashaklee; shakleethrive2023; shakleetriumph2023; pengedarsahshakleelabuan; shakleelabuan; polarisgrup


Nak tahu kenapa ? 

1. Cycle yang positive
Rakan-rakan business semua dengan satu misi dan bersaing secara sihat. Motivate each other untuk capai impian, which sangat susah jumpa di business lain. Bonding antara satu sama lain sangat kuat walaupun jauh dimata tetapi dekat di hati.

2. Tambah kenalan
Saya seorang yang introvert dan kurang kawan, sejak join business shaklee kawan pun bertambah ramai. Walaupun ada yang baru jumpa di social media bila jumpa berdepan automatik mudah rapat dan senang berborak. That's the unik thing about Shaklee family. 

3. Dapat banyak ilmu 
Apabila join komuniti ni banyak ilmu yang kami belajar dari upline, sideline, downline tentang marketing, kerohaian dan kehidupan. Yang paling best dapat belajar pelbagai ilmu kesihatan daripada doktor pakar dan saintis terkenal di Malaysia. 

4. Teamwork 
Sentiasa work as a team untuk lebih semangat capai sesuatu target. Sentiasa sharing tips, idea dan brainstorming untuk berkembang. 

5. Mentoring program 
Upline semua sentiasa bimbing kami supaya tidak "sesat jalan" dalam bisnes Shaklee. Sentiasa memberi kata-kata semangat dan sentiasa pecaya pada potensi kami. Dalam Shaklee family kami tidak dibiar terkapai-kapai tanpa hala tuju.

6. Sokongan dari pihak Shaklee
Bisnes plan Shaklee memang sangat adil dan payout sangat tinggi. Pihak Shaklee juga sediakan produk training daripada pakar nutrisi. Jadi, kalau kita rajin join kelas mesti banyak ilmu boleh dapat. Bukan itu sahaja, banyak program lain yang shaklee anjurkan untuk kami. 

7. Diajar erti berkongsi dan membantu 
Kami semua menanam falsafa Shaklee iaitu berkongsi dengan orang sekeliling, membantu orang sekeliling kita mempunyai kesihatan yang lebih baik dan kawangan yang lebih kukuh. 

8. Reward 
Upline dan syarikat juga rajin memberi pelbagai bentu reward untuk mereka yang komited. Nampak tak Shaklee family sentiasa excited dan sentiasa positive.

9. Support group 
Bahan-bahan business, posting, testimoni dan sebagainya semua dalam group khas telegram untuk diguna bersama. Sekiranya kita ni suka buat poster sendiri semua digalakkan. 


blogmegashaklee; shakleethrive2023; shakleetriumph2023; pengedarsahshakleelabuan; shakleelabuan; polarisgrup; shakleeswitzerland
Having fun di Switzerland bersama sideline master 

Memang best Shaklee komuniti ni, itu sebab saya boleh berada dalam bisnes yang sama hampir 10 tahun.  

Jom be part of Polaris, sama-sama buat extra income RM500- RM1000 setiap bulan tanpa modal dan tanpa simpan stock. 

Hubungi saya untuk sertai family Shaklee kami 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top