Bisnes Online Terbaik Di Malaysia

Seiring dengan kemajuan negara kita, teknologi juga semakin canggih dari hari ke hari. Macam-macam jenis teknologi yang boleh membantu kita dalam dunia perniagaan online. Perniagaan online jadi tarikan ramai sebab lebih mudah dan berkos rendah. 

alicia shaklee; Master Alicia; bisnes online terbaik di Malaysia; shaklee labuan; bisnes shaklee; shaklee ballik pulau; Shaklee beaufort

Tahun 2023 genap lah 10 tahun saya berada dalam dunia bisnes online, macam-macam bisnes saya lingkupkan pada tahun pertama sebab tak ada orang bimbing dan tak ada ilmu. 

Kenapa zaman sekarang orang suka dengan bisnes online? Sebab : 
  • Mudah
  • Flexible 
  • Senang 
Macam-macam syarikat tawarkan pelbagai bisnes online, jadi kita kena bijak buat pilih sebelum memulahkan sesuatu bisnes. 

Pilih syarikat dan bisnes yang betul adalah lebih penting daripada usaha yang anda nak laburkan. Kita tak nak usaha separuh jalan tiba--tiba syarikat tutup. 

Sebelum nak start bisnes kita kena pilih jenis bisnes, nak jual apa? makanan? baju? mainan? tudung?

Kita kena cari bisnes yang ada demand tinggi tanpa musim dan tak perlu kita yang sediakan produk. 

alicia shaklee; Master Alicia; bisnes online terbaik di Malaysia; shaklee labuan; bisnes shaklee; shaklee ballik pulau; Shaklee beaufort


Industri kesihatan ni tak akan drop ia akan up sentiasa, tambah lagi jika syarikat yang boleh tawarkan produk oraganik seperti Shaklee. 

Nak tahu tak kenapa saya pilih Shaklee, dan tahukah Shaklee merupakan bisnes online yang terbaik di Malaysia. 

Jom kita tengok.... 

1. BISNES YANG MUDAH DAN FLEKSIBLE 
Kita tak terikat dengan masa, nak travel atau nak buat apa saja pun boleh yang penting kita sendiri kena pandai atur masa, setiap hari wajib cari masa untuk bisnes. Jadi, bisnes ni sesuai untuk yang nak buat full time atau part time. Mereka yang umur lebih 18 tahun dah boleh sertai bisnes ini. 

2. MODAL & RISIKO RENDAH 
Ramai takut bisnes yang ada produk sebab kebanyakkan syarikat memang diwajibkan stock up. Beli produk beribu untuk mula bisnes tetapi bukan Shaklee. Di Shaklee, kita boleh daftar member Free atau bayar RM35.00 untuk mulakan bisnes ini. Apabila modal rendah, maka risiko akan jadi rendah. 

3. ADA MENTOR ATAU UPLINE BIMBING 
Seperti saya pada awal menceburi bisnes online ini saya tidak mempunyai mentor ataupun upline jadi radu tanpa ilmu. Sejak join Shaklee, memang best semua diguide. Asalkan kita rajin banyak lagi kita akan tahu. 

4. TIDAK PERLU BUAT PENGHANTARAN 
Shaklee memang memudahkan kita. setiap customer pembelian lebih RM300.00 dalam satu resit Shaklee akan buat penghantaran. Jika kurang postage RM10.00 tak kira berat. Best kan? Jadi sangat sesuai untuk ibu ibu yang ramai anak. 

alicia shaklee; Master Alicia; bisnes online terbaik di Malaysia; shaklee labuan; bisnes shaklee; shaklee ballik pulau; Shaklee beaufort


5. UNLIMITED INCOME 
Shaklee tidak hadkan income kita walaupun di apa rank yang kita berada. Rank pertama adalah Supervisor, ada yang menjana dalam RM6000 di rank Supervisor.

6. BISNES YANG BOLEH DIWARISI 
Paling best mula bisnes tanpa modal dan bisnes boleh wariskan pada anak-anak. Kalau bukan di Shaklee mana lagi lah boleh jumpa bisnes macam ni. 

Nov 2023 ini gelap 10 tahun saya berada di perniagaan ini, saya muka dengan modal RM0.00 kini menjana 5 angka setiap bulan. Best kan? 

Jom kita story story BISNES ONLINE, banyak lagi ilmu saya nak sampai kan... 

alicia shaklee; Master Alicia; bisnes online terbaik di Malaysia; shaklee labuan; bisnes shaklee; shaklee ballik pulau; Shaklee beaufort
Shaklee bisnes online yang flexible


#nextLevelBlogging 
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#Shakleelabuan
#Shakleebalikpulau

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top