Kisah Perjalanan Kehamilan Saya

Apabila kita tahu kita hamil mesti kita nak yang terbaik untuk baby dalam kandungan dan diri kita. Terima kasih kerana sudi membaca kisah pregnancy saya.

hilang sumber pendapatan; hamil; HB redah; kehamilan sihat; kisah saya; set hamil shaklee; Shaklee kk; shaklee talipok; shaklee sabah

Sebelum saya kongsikan cerita saya, saya kenalkan diri. Saya Zuraidah Bte Andah nama samaran idah. Berasal dari kota belud dan menetap di Kota Kinabalu.

Saya bekerja dihotel terkemuka diKota Kinabalu, saya berkhawin pada tahun Jan 2017 dan syukur alhamdulilah dikurniakan anak pertama pada November 2017.

Pada awal kehamilan, saya ada masalah kaki cramp setiap malam dan masalah HB sebanyak 2kali appointment. Bila saya teringat balik saya sudah join shaklee pada tahun 2016, cuma pada masa itu tidak konsisten.

hilang sumber pendapatan; hamil; HB redah; kehamilan sihat; kisah saya; set hamil shaklee; Shaklee kk; shaklee talipok; shaklee sabah; ESP; Vita C; Ostematrix; Bcomplex;

Sebenarnya banyak testimoni tentang set hamil Shaklee saya pernah baca, terus saya cari upline saya Alicia untuk bertanya tentang set hamil Shaklee. Siapa tak inginkan kehamilan yang sihat kan? Saya mula amalkan set basic hamil iaitu vitamin c, protien dan kalsium. 

Alhamdulillah selepas saya amal produk shaklee bacaan darah dan result air kencing sentiasa baik. Paling saya happy adalah tiada lagi kaki cramp setiap malam. Nurse pun bertanya bagaimana saya boleh cantikkan bacaan, sudah tentu Shaklee lah dalam hati saya.

Bukan saja masalah yang saya hadapi diselesaikan oleh set basic hamil malah badan saya juga sangat bertenaga sehingga kawan-kawan terdekat bertanya apa saya makan sebab sangat bertenaga.

hilang sumber pendapatan; hamil; HB redah; kehamilan sihat; kisah saya; set hamil shaklee; Shaklee kk; shaklee talipok; shaklee sabah

Untuk perjalanan kehamilan, berpantang dan menyusu anak pertama semua pun saya hanya setia dengan Shaklee dan waktu tu saya berada di comfort zone sebab ada kerja hakiki. Jadi, saya hanya jadi pengguna setia dan jika rakan sekerja beli dengan saya baru saya jual.

Apabila saya di sahkan hamil untuk kali kedua pada tahun 2020, saya sangat teruja dan terus amalkan set hamil Shaklee. Tetapi siapa sangka kita semua diuji dengan masalah pandemik dan saya pula diberi cuti tanpa gaji. 

Pendapatan isi rumah pada waktu itu 100% bergantung pada suami, kos akan bertambah apabila dalam perut ini lahir. Saya sangat tekanan, rasanya siapa yang pernah alami situasi ini saja akan faham macam mana peritnya rasa.
 
Berada dalam zon selesa yang membunuh ini sangat bahaya, terus saya terfikir kenapa saya tidak buat Shaklee sebagai business? Membantu mereka yang memerlukan pada masa yang saya juga boleh meringangkan beban suami. 
 
hilang sumber pendapatan; hamil; HB redah; kehamilan sihat; kisah saya; set hamil shaklee; Shaklee kk; shaklee talipok; shaklee sabah
Oktober 2020 lahir lah anak kedua kami yang sihat. Alhamdulilah bila Allah dah bagi kita kena jaga elok-elok. Pada tahun 2020 juga saya mula keluar dari comfort zone disebabkan terkesan dengan pandemik. Sehingga kini hanya dengan bisnes shaklee dapat membantu suami saya dari segi kewangan.

Selain membantu orang menyelesaikan masalah kesihatan. Hati saya makin dibukakan untuk menolong lebih ramai yang perlukan bantuan dan terus sihat dengan hanya bermodalkan Rm35 sahaja. 

Your Business Leader
Zuraidah Bte Andah
Instagram: Idah_agensahshaklee
WhatApps: 016-5832365

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top