KISAH IBU SAYA YANG TERLANTAR SAKIT

Saya berkongsi cerita ini semoga dapat membantu lebih ramai orang di luar sana.

Bedridden; Pesakit stroke; kebajikan sarawak; Kisah ibu saya; Set Shaklee; Shaklee Kota Samarahan; Shaklee Kuching; Shaklee Sarawak

Hai pembaca blog ini, nama saya Charlene atau boleh panggil saya May berasal dari miri, Sarawak, kini menetap di Kuching. Hari ini saya nak bercerita tentang mama saya.. Mama saya sudah masuk tahun ke 4 bedridden disebabkan oleh stroke dan pendarahan dalam otak. 
 
Selama saya menjaga mama saya yang bedridden, pekara yang saya paling risau adalah wound atau kesan melecet /luka yang lambat sembuh. Sebab itu boleh menyebabkan kondisi mama saya demam dan boleh menyebabkan jangkitan kuman dan bakteria.

Selepas saya membaca kebaikan Zink plus shaklee, Saya mencuba ke atas mama saya. Saya pecah tablet zink plus menjadi serbuk dan sapu ke atas wound di belakang mama saya. Syukur, hanya dalam sehari saya boleh nampak kesan wound tersebut kering. Dan hanya 5hari sel kulit di dalam bercantum dan kering! Bukan overclaim tetapi testimoni saya sendiri.

Bedridden; Pesakit stroke; kebajikan sarawak; Kisah ibu saya; Set Shaklee; Shaklee Kota Samarahan; Shaklee Kuching; Shaklee Sarawak; zinc shaklee; Vivix shaklee; meal shake shaklee;

Selain zink plus, saya jugak memberi mama saya Vivix iaitu antioxidant tinggi yang membantu memperbaiki sel-sel yang rosak dan memperbaharui sel. Untuk feeding, saya jugak campur susu dengan meal shake shaklee, yang sangat membantu mama saya membuang air besar dan tiada lagi sembelit😍

Untuk vitamin tambahan, saya memberi vitamin c, b complex untuk meningkatkan imunisasi badan dan memberi mama saya lebih tenang dan saraf lebih relax. Tidak kurang juga Omega untuk anti inflamasi.

Sekarang luka mama saya sembuh dan kulit semakin cantik hanya dengan supplements Shaklee. Malah doktor jugak mensyorkan mama saya terus mengambil supplements Shaklee kerana terbukti berkesan dan selamat untuk mama saya.

 Terima kasih Shaklee ❤️
 
Bedridden; Pesakit stroke; kebajikan sarawak; Kisah ibu saya; Set Shaklee; Shaklee Kota Samarahan; Shaklee Kuching; Shaklee Sarawak; zinc shaklee; Vivix shaklee; meal shake shaklee;

Selama 4 tahun saya berjaga mama saya, saya juga hilang sumber pendapatan. Syukur pada awal tahun 2018 saya mula berjinak dengan perniagaa Shaklee, kini saya menjana 4 angka hanya dengan Shaklee. Mama saya lah BIG WHY saya.
 
Saya ingin membantu lebih ramai orang sihat dan menjana extra pendapatan hujung jari. Mula perniagaan yang tanpa risiko ini dengan hanya RM35.00

Your Business Leader 
Charlene 
FaceBook : Charlene May
WhatApps : 011-25005233

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top