VITAMIN C PENYELAMAT KELUARGA KU

Sebelum saya mulakn cerita saya terlebih dahulu saya ingin ambil kesempatan ini untuk kenalkan diri saya. Nama saya Melbiana, berasal dari Sabah. Ibu kepada dua cahaya mata.

pentingnya vitamin c; vita c shaklee; testimoni vitamin C; Shaklee labuan; tiada lagi selesema; petua resdung; shaklee menumbok

Saya seperti anda selalu beli vitamin dari pasaran tanpa tau tengok bahan-bahan. Mau di jadikan cerita, saya consume vitamin-vitamin tersebut sama juga setiap bulan saya akan diserang kawan 3serangkai (selsema, demam, batuk) tu. Harga pun memang harga kayangan, sebotol baru ada 15biji.

So, saya mula mencari vitamin c jenama lain yang lebih murah dan saya terbuka hati ingin cuba Vita C dari Shaklee di sebabkan selalu terbaca tentang vitamin C ini di Facebook yang dikongsi oleh kawan-kawan di Facebook. Pada mulanya saya beli untuk husband yang mempunyai resdung. Saya mula beli pada tahun 2020, iaitu masa mula-mula Malaysia di landa pandemik covid-19.

pentingnya vitamin c; vita c shaklee; testimoni vitamin C; Shaklee labuan; tiada lagi selesema; petua resdung; shaklee menumbok


Sejak tahun 2020 tu, saya dan husband memang consume Vita C Shaklee. Anak-anak pula saya beri Vita Lea Kids. Apa yang saya perasan, sejak consume produk dari Shaklee ni saya dan anak-anak tidak lagi di serang kawan 3serangkai tu setiap bulan. Bukan over claim tetapi ini yang kami rasa sendiri.

Saya rasa sangat bersyukur sebab sejak tahun 2020 tu, hanya beberapa kali saja saya dan anak-anak sakit. Dan kalau sakit pun, memang akan cepat sembuh berbanding sebelum ni mengambil masa berminggu-minggu. Kesihatan kami sekeluarga semakin tambah baik.

Bila tengok pada harga, rasa memang berbaloi. Sebab sebotol Vita C mempunyai 180biji dan harga hanya RM97.50. Boleh tahan 2-3bulan, memang jimat berbanding dengan jenama yang saya amalkan sebelum ini. 

pentingnya vitamin c; vita c shaklee; testimoni vitamin C; Shaklee labuan; tiada lagi selesema; petua resdung; shaklee menumbok



Pada May 2020, saya join member untuk mau dapatkan harga member yang lebih murah.  Memandangkan saya sudah fall in love dengan produk Shaklee dan semestinya saya mau terus memilih jenama Shaklee. 🥰

Kepada anda di luar sana, jika kamu ingin mencari vitamin c yang terbaik, pilihlah Shaklee. Kerana Shaklee satu-satunya Syarikat yang mempunyai "KAJIAN UNGGUL" dan yang memang sudah terbukti SELAMAT DAN BERKESAN. Keluarga saya sudah mendapat kesan yang baik. Anda bila lagi? jangan tunggu lama...

Sekarang, saya pengguna tegar dan salah seorang effective business leader Shaklee. Kini saya menjana 4 angka income dari rumah dengan Shaklee.

Anda ingin mengetahui lebih tentang jenama Shaklee atau ingin menjana pendapatan bersama Shaklee seperti saya, boleh hubungi saya di talian dibawah.

Call / Wasap : 016-8116308

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top