KISAH SAYA ~ ANXIETY AND PANIC ATTACK SURVIVOR

Apa itu anxiety?

Cemas adalah sistem alarm alami tubuh apabila anda merasa terancam, di bawah tekanan, atau menghadapi situasi yang membuatkan kita rasa stress dan tidak senang hati. Memiliki rasa cemas adalah hal yang normal. Tetapi, jika terlalu sering merasa cemas secara berlebihan dan tanpa ada alasan yang kuat, Anda mungkin memiliki gangguan anxiety and panic attacks.

petua anxiety; anxiety survivor; simtop anxiety; set anxiety shaklee; shaklee menumbok; shaklee kuala penyu; shaklee labuan

Nama saya Stella, saya berasal dari Sabah. Hari ni saya nak share sikit tentang pengalaman saya sepanjang saya kena anxiety dan panic attack, dengan harapan dapat membantu anda seperti mana saya telah dibantu dahulu.


Untuk pengetahuan anda, saya sudah lama kena anxiety dan panic attack ni dari zaman bujang lagi, sekarang sudah kawin dan mempunyai 2 orang cahaya mata.

petua anxiety; anxiety survivor; simtop anxiety; set anxiety shaklee; shaklee menumbok; shaklee kuala penyu; shaklee labuan
Comelkan kesayangan hamba ni

Cuma masa awal-awal tu simptom mild saja, jadi saya tidak tau pun saya ada anxiety dan panic attack. Waktu tu kesedaran tentang penyakit ni kurang dan tidak percaya bahawa saya diserangi penyakit ini.

Saya tau pasal penyakit ni apabila keadaan saya semakin teruk, iaitu selepas bersalin anak pertama. Dari situ saya mendalami ilmu pasal penyakit ni.

Saya kerap ulang alik klinik dan hospital, kesian anak dan suami terabai. Tapi keadaan saya tiada improvement malah bertambah lebih parah apabila saya melahirkan anak ke dua. Lagi kerap Saya ulang alik hospital dan Klinik dan doktor hanya bagi saya ubat penenang saja.

Ubat yang doktor bagi saya makan selama 7 bulan, nak kata bagus tidak juga. Apabila kesan ubat hilang sakit saya kembali lagi. Setiap hari sesak nafas, jantung laju, berfikiran negative dan ke arah kematian saja. Fikir balik sungguh kesian dengan anak-anak kecil saya.

Mau bernafas normal memang susah, setiap hari nafas tak sampai macam sesak nafas dan  nafas pendek. Apabila nafas pendek badan kita pun rasa cepat penat.

Dada sentiasa rasa di hempap batu berat. Kehidupan saya menjadi tak normal, suami saya seorang ja kerja cari duit. Tetapi apabila saya kena attack suami saya akan tinggalkan kerja dan rush balik rumah bawa saya ke hospital. Syukur pihak boss memahami tetapi sampai bila saya mau begitu kan?

Saya sangat kesian dengan suami saya kena rushing tanpa kira waktu untuk hantar saya ke hospital, buat kerja rumah, jaga anak-anak, jaga saya dan cari duit. Saya nak sembuh!!! saya tidak mahu lagi dalam keadaan macam ini. Hari-hari saya berdoa....

KESIHATAN SAYA MULA BERUBAH

petua anxiety; anxiety survivor; simtop anxiety; set anxiety shaklee; shaklee menumbok; shaklee kuala penyu; shaklee labuan

 

Saya memang tidak percaya pada product, sebab ubat doctor pun tak dapat membantu saya apa lagi ni produk-produk kesihatan kan? Disebabkan yang kenalkan produk ini adalah adik kandung saya jadi saya pun cuba.


Pada tahun lepas adik saya kenalkan saya produk SHAKLEE, pada mulanya saya hanya cuba set anxiety Shaklee dengan niat ingin support bisnes adik saya.

Guess what? 😱🤭🤭


Saya betul-betul terkejut dengan kesan positive yang saya dapat dari set anxiety & panic attack tu. Saya konsisten makan selama 2 bulan dan saya sudah rasa sakit saya semakin lama semakin bertambah baik, semakin kurang kena attack.

Nafas tak cukup atau nafas tak sampai tu kian hilang perlahan-lahan. Saya teruskan sampai sekarang dengan anxiety dan panic attack set tu. Sebab benda yang bagus kenapa kita nak henti kan? Lagipun bukan ubat.

Syukur sangat-sangat, saya semakin pulih.

Sekarang saya merupakan salah seorang anxiety & panic attack survivor.

Saya tau kesakitan yang anda lalui sebab tu la saya berkongsi cerita saya ini supaya boleh membantu lebih ramai orang yang ada sakit macam kita ni untuk sembuh secara sihat dan semulajadi.

 

petua anxiety; anxiety survivor; simtop anxiety; set anxiety shaklee; shaklee menumbok; shaklee kuala penyu; shaklee labuan

Produk shaklee merupakan produk yang SELAMAT, BERKESAN dan TERBUKTI.

❌ Tanpa bahan kimia berbahaya
❌ Tanpa perisa dan pewarna tiruan
✔️ Semulajadi
✔️ Vitamin PERTAMA di dunia
✔️ Halal
✔️ Kelulusan KKM

Jom add saya di FB atau boleh WhatApps saya untuk borak-borak tentang produk Shaklee.


Anxiety & panic attack survivor
FB : Stella Eyah
No. Tel : 016-840 7233
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top