MAKAN GAJI vs BISNES SHAKLEE

Hai semua follwers blog sis, lama dah sis tak berborak santai dengan korang. So, hari ni sis nak borak tentang tajuk MAKAN GAJI vs BISNES SHAKLEE. 

Ejen shaklee; Founder Polaris; Alicia Shaklee; Shaklee labuan; Shaklee business leader

Sis resign full time kerja sebagai safety engineer pada Jan 2014, lamanya sudah sis tak kerja full time makan gaji. Gaji last sis adalah RM2200.00 lepas potong-potong tinggal RM1947.25. Cukup kah income RM1947.25? 

Sehari syarikat bayar sis tak sampai RM70 dan 8 jam terikat dengan syarikat. Kesian sungguh sis... Nasib sis resign sebelum terlambat. Syukur umur 27 tahun sis dah cakap dengan boss sis "I fired You" gitu.. Hahaha

Padahal, pada umur tu kawan-kawan sis semua baru sibuk nak fokus pada kerjaya mereka and sis pula ambil risiko jadi full time house wife. 

Ramai yang pandang rendah dengan tittle "SURI RUMAH", kononnya suri rumah ni duduk di rumah buat kerja rumah dan minta duit dengan suami. Come on guys, zaman dah modern, tukar lah mind set korang tu. 

Suri rumah sekarang sangat berdikari, boleh menjana pendapatan dari rumah. Pendapatan sis sekarang dengan pegang tittle suri rumah jauh lebih tinggi dari kawan-kawan sis yang berpegang kerjaya professional tau. Jadi, jangan pandang rendah dengan kerjaya suri rumah tau. 

Lain orang lain pendapat, bagi sis kalau makan gaji kita jual masa kita, jual tenaga kita dan akhirnya segala usaha kita semua bukan milik kita. Bila bersara nanti kita hanya ada EPF atau pencen bulanan saja. 

Tetapi bisnes Shaklee lain, segala usaha, tenaga, masa yang kita labur dalam membina bisnes ini akhirnya bisnes ini 100% milik kita dan boleh diwarisi. 

Apa business yang mula dengan modal yang rendah iaitu RM35 dan boleh menjana pendapatan tanpa had dan paling hebat adalah business ini boleh di warisi. 


Ejen shaklee; Founder Polaris; Alicia Shaklee; Shaklee labuan; Shaklee business leader; Shaklee income; Shaklee bonus

Siapa disini suri rumah gaji 9 hari dah cecah RM3K? Baru masuk minggu ke-2 dan sehari kami dah menjana RM300++. Ada lagi 20 hari sebelum closing, so teka berapa bonus closing nanti ... Hihihihi

Di Shaklee kita semua pun boleh kalau kita PERCAYA.  Apa yang buat kita tak boleh adalah MINDSET kita. 

Nak berjaya kena: 
- Konsisten
- Push factor yang besar
- Set target and go for it
- Kesungguhan dan keinginan yang tinggi
- Mindset yang positif
- Jangan mudah putus asa
- JANGAN underestimate diri sendiri 

Dalam Shaklee ada 7 rank, rank pertama adalah Supervisor dan rank tertinggi adalah Master Coordinator. 

Ejen shaklee; Founder Polaris; Alicia Shaklee; Shaklee labuan; Shaklee business leader; Shaklee income; Shaklee bonus; Shaklee business leader; Senior Coordinator



Sis sekarang berada di rank ke 4 iaitu Senior Coordinator, tiga rank lagi sis akan berada di rank yang tertinggi iaitu Master Coordinator. Sis nak bawa seluruh Polaris yang berjiwa fighters sama-sama naik puncak kerjayaan. 

Sis juga berjaya unlock 3 C dari Shaklee
  • 5 angka monthly income
  • Car bonus seumur hidup 
  • First class exclusive free trip 
Sis dah terbukti Shaklee is a real business, dan sis dah berjaya bantu ramai dalam team Polaris capai income 3-4 angka setiap bulan. Setakat ini dalam team sis mempunyai 7 strong leader. 

Korang kalau anda berdekatan dengan tempat mereka boleh roger mereka untuk tempahan produk Shaklee atau join team mereka, mereka semua merupakan effective leader Shaklee. Boleh click dan stalk FB mereka tu. 

1. Senior Supervisor Puan Masni - Johor 
hp: 014-3674733
Ibu kepada 2 orang putera dan amal Shaklee sejak tahun 2010, mula bina perniagaan Shaklee pada tahun 2014

2. Senior Supervisor Ms. Gracie - Kota Kinabalu, Sabah
hp : 010-9494964
Kerja sebagai sales executive dan amalkan produk Shaklee sejak 2014. Mula bina bisnes Shaklee pada tahun 2015

3. Supervisor Puan Jossie - Puchong, Selangor 
hp: 010-2128679
Ibu kepada 2 orang putera dan merupakan home tuition teacher. Amalkan produk Shaklee sejak tahun 2012. Mula bina bisness Shaklee pada tahun 2020 

4. Supervisor Puan Lorna - Kudat, Sabah
hp: 013-8157818
Ibu kepada seorang puteri dan 2 orang putera. Bekas engineer yang kini full time house wife menjana pendapatan dari rumah. Amalkan produk Shaklee sejak tahun 2015. Mula bina bisnes Shaklee pada tahun 2017.

5. Supervisor Ms. Charlene - Kuching, Sarawak 
hp: 011-25005233
Seorang graduan yang stay di rumah menjaga seorang ibu yang sakit. Amalkan produk Shaklee sejak tahun 2017 dan mula berjinak dalam bisnes Shaklee pada tahun 2019

6. Supervisor Puan Sabrina - Labuan 
hp: 010-9349260
Ibu kepada 4 orang putera dan masih bekerja. Mula amalkan produk Shaklee pada tahun 2011 dan mula bina business Shaklee pada tahun 2016

7. Supervisor Puan Nur Farhana - Kuching, Sarawak 
hp: 019-4737805
Ibu kepada 2 orang putera dan 2 orang puteri. Mula amalkan produk Shaklee pada tahun 2015 dan mula bina business Shaklee 5 bulan selepas amalkan produk Shaklee. 

Kalau uolls perasaan kami semua mula bina bisnes Shaklee disebabkan jatuh cinta dengan produk dan ingin membantu lebih ramai orang sihat dari segi kesihatan dan kewangan.

Kami semua ready nak ajar macam mana anda boleh menjana pendapatan melalui Shaklee dengan modal RM35 atau RM0.00

Jom kawan-kawan, ambil peluang ini dan beri peluang kepada diri sendiri untuk berjaya. Believe in yourself, jangan menjadi perompak impian anda sendiri. 

Contact kami sekarang and we are ready to guide you~

Your Business Mentor 
Founder of Polaris 



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top