Kenapa ramai kata Vivix boleh sembuhkan penyakit?

Shaklee hanya supplement atau kita panggil makanan tambahan, BUKAN UBAT tau. Shaklee adalah vitamin semulajadi di mana tiada pewarna, pengawet dan juga bahan kimia yang merbahaya. 

Vivix kanser; ubat kanser; ubat kencing manis; vivix shaklee; ikhtiar hamil; vivix labuan;


Selama lebih 60 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada Shaklee kerana telah berjaya membuat sesuatu sangat berbeza dari produk yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT, TERBUKTI dan BERKESAN. 

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan sepenuh hati dengan 3 pekara iaitu SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN dan SENTIASA SEMULAJDI


Okay, jom masuk topik Vivix. Ramai orang kenal Vivix sebab Vivix merupakan Top 1 best seller di Shaklee Malaysia. 

Mesti ramai pernah baca testimoni tentang Vivix kan? Maybe cara sharing dan ayat mengelirukan customer dan sehingga ia di cop sebagai ÖVERCLAIM. 


Ada pula sesetengah customer anggap Vivix ni ubat, maksudnya kalau minum vivix ni tak perlu makan ubat hospital. No.. YOU ARE WRONG. VIVIX BUKAN UBAT ya... Dari awal saya dah tekankan Shaklee bukan UBAT. 

Supplement untuk sel; ubat sakit jantung; ubat darah tinggi; supplement terbaik; jual vivix


Okay mesti ramai nak tahu bagaimana Vivix bertindak dan kenapa vivix ni sangat diminati kan? 

1. MEMPERBAIKI SEL DNA 

Setiap saat sel badan kita berganti, proses ini adalah normal. Namun DNA kita mungkin mengalami kerosakan akibat radikal bebas seperti stress, cara pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Maka, sel baru yang mengganti, mungkin mengalami abnormal. Hal ini akan menyebabkan proses penuaan sel menjadi lebih cepat.

Vivix Shaklee pula adalah membantu melindungi dan memperbaiki sel DNA kita. Vivix Shaklee sesuai diambil untuk membantu pemulihan dan mengembalikan sel yang kuat dan sihat.

Ada kajian juga menyokong Resveratrol iaitu kandungan utama vivix berjaya meningkatkan keberkesanan proses kimoterapi pesakit kanser. 

2. MENGURANGKAN INFLAMASI 

Inflamasi menyumbang kepada kemerosokan umur sel. Ujian klinikal berjaya menunjukkan, ramuan vivis Shaklee mengaktifkan satu pengawalan genetik utama dan hasilkan menolong melambatkan penuaan di tahap sel. 

3. MEMPERBAIKI TENAGA SEL 

Mitochondria adalah penjana tenaga di dalam sel. Namun, apabila peranan mitochondria menurun, tenaga sel turun menurun. Jadi sel akan jadi tidak bertenaga untuk melawan penyakit atau melakukan fungsi-fungsi normal sel. 

Fungsi vivix Shaklee adalah menggalakkan pembentukan tenaga baru mitochondria seterusnya membantu meningkatkan tahap tenaga di dalam sel juga. Kesannya, fungsi otak, sistem kardiovaskular, imun dan sendi juga berfungsi lebih efisyen. 

4. PENIMBUNAN PROTIN AGE 

Protin AGE adalah bendasing yang terhasil akibat dari lebihan gula dan protin. Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan sel dan mempengaruhi keutuhan sel dan jangka hayat sel. 

Ramuan Vivix dengan 10 kali ganda lebih kuat dari hanya resveratrol berjaya melambatkan pembentukan protin AGE ini. 

Vivix Shaklee mengandungi RESVERATROL yang tinggi dan gabungan POLIFENOL yang menjadikan vivix 10kali lebih berkesan dan power. 


Supplement untuk sel; ubat sakit jantung; ubat darah tinggi; supplement terbaik; jual vivix


Resveratrol dan polifenol terdapat dalam 4 jenis tumbuhan yang sangat hebat dan unik terdiri daripada : 

  1. Poligonum cuspidatum 
  2. Anggur mascadine
  3. Elderberi eropah 
  4. Lobak ungu
Pada 1hb September 2007, Institut kebangsaan (NIH) dan Institut Kanser Kebangsaan (NCI) menerbitkan hasil kajian mereka berkenaan kulit anggur muscadine dalam jurnal penyelidikan kanser. 

Anggur muscadine mengandungi 40 kali lebih tinggi antioksida dan mempunyai kandungan quercetin (komponen flavonoid) yang terlampau tinggi berbanding anggur merah lain. 

Jadi, vivix bukan boleh sembuhkan penyakit tetapi mampu membaiki, memberi tenaga, mempertahankan dan meningkatkan prestasi sel manusia kerana Vivix saja yang boleh mencapai sehingga ke tahap sel DNA anda. Tiada jenama supplement lain yang setanding dan lebih baik dari vivix yang mempunyai gabungan POLIFENOL dan RESVERATROL.


ejen shaklee malaysia; pengedar shaklee labuan; pengedar shaklee sabah; pengedar shaklee sarawak

Tahukah anda? 
Kalau sel-sel badan kita terlampau rosak, terlampau lemah, terlampau tua sudah akan menyebabkan datang lah penyakit kronik seperti sakit jantung, kencing manis, stroke, kanser dan sebagainya. Jadi, jaga dan lindungi sel-sel badan kita sebelum rosak teruk. 

Vivix ni produk esklusif hanya di Shaklee, maksudnya syarikat lain tak dapat nak tiru ramuan Shaklee yang power ni. 

Jangan tunggu lagi, jom buat tempahan Vivix untuk lindungi sel-sel badan anda. Sebotol hanya RM380.00 Free membership dan free postage (sehingga 30.6.2020)  

CARA NAK DAPATKAN  VIVIX SHAKLEE DAN MAKLUMAT LANJUT 


1. Hubungi talian 014-8715350 (Alicia) 

atau

2. Terus layari laman web Shaklee dan lakukan pembelian secara atas talian (online), menggunakan kad debit atau kad kredit (klik sini). 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top