SHAKLEE LABUAN: Shaklee CNY celebration yang happening!!!

Selesai la CNY celebration dari Shaklee untuk pengedar dan customer Shaklee di Labuan... 

"Huh?! Dah berbulan-bulan selepas CNY ni pula ada celebration... Apa kes???" Shaklee kan ada diseluruh Malaysia jadi semua pun kena la sabar menunggu giliran. Kelmarin di Labuan hari ni di Miri pula... 

"Bila ada CNY celebration ni? kenapa saya tidak tahu pun!!" Ok, Jika nak tahu apa2 program Shaklee bolehlah add saya di Facebook +ALICIA DANIA LEE . Hanya untuk non member dan member di bawah organisasi saya ya... Sebab yang member Shaklee anda boleh rujuk dengan upline anda masing-masing.

Anda juga boleh follow my blog... Saya dah invite semua pembaca setia blog saya. Baca -> CNY Celebration

Mungkin ramai yang ingat nak bayar kot, tu la tak mau datang... Hihihi... rugi kalau tak datang! Memang best gila... Hadiah games, lucky draw dan best dress yang kami sekeluarga dapat lebih kurang berjumlah RM750. Murah hati sungguh Shaklee ni. Event ini dibuka untuk semua member or non member tau! 

Shaklee Aktif group Labuan; Shaklee Labuan ; CNY celebration Labuan
Shaklee CNY celebration 2015
Nampak Ramai kan? Sehingga group saya mempunyai kuota, so saya kenalah control jumlah orang yang saya jemput dan yang datang.... Alhamdullilah semuanya berlancar dengan jayanya... Makanan pun sedap juga. 

My supportive family!
Shaklee Aktif group Labuan; Shaklee Labuan ; CNY celebration Labuan
VVIP
Shaklee Aktif group Labuan; Shaklee Labuan ; CNY celebration Labuan
VVIP
Shaklee Aktif group Labuan; Shaklee Labuan ; CNY celebration Labuan
VVIP
Berikut adalah segelintir VVIP yang saya jemput... yang lain tidak sempat bergambar or gambar tidak clear. Sorry ya! Yang hadir tu ramai yang bukan member, yang member pun dari pelbagai rank.

 
Tetamu yang luck pada malam itu... Ramai lagi yang lucky tetapi tidak sempat pula bergambar.


Ha... ni yang lucu satu family dapat best dress bah... Uncle saya dan adik saya dapat consolation price untuk kategori lelaki. Husband saya pula dapat Champion best dress pada malam itu, hadiah dapat 1 cinch dan 1 Meal Shake. Saya juga dapat consolation price kategori wanita.Yang champion untuk kategori wanita adalah... Ms. Red. Sanggat lawa complete set. Jom layan gambar.... 


 
Ni game time, 2 orang dalam satu group. Kena tiup belon dan ikat di tali, siapa banyak dia la pemenang. Nampak yang berdiri di atas 2 tu itu la champion. Sesiapa yang take part juat mempunyai hadiah iaitu sebotol Lecithin setiap orang. Best kan?  

Sekarang jom layan gambar selfie kami.... hihihih.. Sorry yang tidak sempat berselfie. 

With my Mr. D
With my Mama Shaklee
With my leader
With cicit Shaklee
Ni la sambutan CNY Shaklee di Labuan semalam... makan free, produk free semuanya FREE tanpa bayaran apa-apa pun dan tiada paksaan beli produk pun. Best kan? ada tak MLM lain mcm ni? Memang seronok semlam.... Kenal ramai kawan baru lagi. Thanks for coming ya! harap-harap Raya juga ada sambut seperti ini, so stay tune ya! 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top