Sambungan kisah ibu jari terpotong

Hai! seperti mana yang dijanjikan, saya akan kongsikan testimoni saya tentang luka di ibu jari kiri. Masihkah kamu ingat tentang kisah ahad lalu dengan penuh drama di Facebook? 


kemalangan di dapur; terpotong jari; terhiris jari; dapur; Alicia dania lee

Ramai yang tanya macam mana ia berlaku, rasanya secara kesimpulan is rushing siapkan masakan. Itu lah orang kata biar lambat asalkan selamat. Hahaha... Nak buat macam mana dah terpotong baru menyesal. Huhuhuhu

Keadaan tu memang panik dengan darah non stop menitis tambah dengan tagisan saya, oh my god tak dapat bayangkan macam mana Mr. D kawal keadaan. Hahaha... Lepas sejam baru kami pergi klinik dan doktor advice untuk ambil tetanus injection dan terus diberi 2 hari MC. Hahaha... Biarpun suri rumah tetap kena ada MC kan? 

kemalangan di dapur; terpotong jari; terhiris jari; dapur; Alicia dania lee
Day 2 - Bengkak after injection 
Selama seminggu luka tu saya kurang terkena air dan keep it dry. Sebab kalau kerap kena air, luka susah nak sembuh. Saya pantang makan telur dan ayam untuk 5 hari pertama sebab takut gatal dan bernanah (infection).

Selain jaga makan saya juga ambil vitamin yang membantu luka saya cepat sembuh, siapa tidak mahu luka cepat sembuh kan? 

kemalangan di dapur; terpotong jari; terhiris jari; dapur; Alicia dania lee; luka cepat sembuh; esp shaklee; vivix shaklee; omega shaklee; ostematrix shaklee; zinc shaklee; shaklee labuan; shaklee sabah;

Selama seminggu tu doktor ada berikan saya ubat tahan sakit, so far saya tidak ambil sebab saya ganti ubat sakit klinik dengan OsteMatrix Shaklee. 

Zinc plus -> Mempercepatkan sembuh luka luar dan dalam 
ESP -> Bantu untuk repair sel-sel rosak 
Vita C -> Kuakan imunasi badan supaya tiada jangkitan 
Vivix -> Repair sel DNA, mempercepatakan luka sembuh 10 kali ganda
Omega -> Anti keradangan 
OsteMatrix -> Relaxkan badan untuk kurang rasa sakit

kemalangan di dapur; terpotong jari; terhiris jari; dapur; Alicia dania lee; luka cepat sembuh; esp shaklee; vivix shaklee; omega shaklee; ostematrix shaklee; zinc shaklee; shaklee labuan; shaklee sabah;

Day 9 luka saya completely dry dan 90% sembuh, baru saya tahu kenapa ramai customer ambil produk Shaklee untuk pantang dan selepas operation. Memang kurang sakit dan luka cepat sembuh. 

Tak kira anda nak cepatkan sembuh luka selepas bersalin, luka operation, luka accident dan sebagainya boleh dapatkan konsultasi dari saya. 

Saya akan memberi khidmat nasihat berdasarkan budget dan keadaan kesihatan anda. 

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Alicia terus.

Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
Facebook : Alicia Dania Lee
Facebook Page : Healthy Lifestyle 
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350 (WhatApps / Call / SMS) 

* Postage seluruh Malaysia setiap hari. 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top