Cinch Shake: Rahsia langsing semulajadi

Saya ingin ambil kesempatan  promosi cinch shake bulan ini dan kongsi dengan anda kenapa saya suka cinch shake.

cinch shake; meal replacement shake; shaklee slimming; promosi ramadhan; shaklee labuan; shaklee sabah; shaklee kk; shaklee tawau; shaklee kudat; shaklee sipitang; Shaklee beaufort; protein shake untuk kurus; Cinch shake shaklee

Lumrah dunia bila cerita bab kurus, turun berat berkilo-kilo, pasti ramai yang teruja nak tahu apa rahsianya. Baik yang bujung, berkahwin, atau ibu menyusu memang mengidamkan badan kurus, ramping dan langsing. Siapa yang tidak mahukan bentuk badan kurus sepanjang zaman kan? Awas! pastikan kita mengamalkan program diet yang betul untuk mencapai kurus yang sihat. 

Ramai customer saya mengadu masalah berat badan berlebihan, saya akan mencadangkan supaya sertakan pengambilan Cinch Shake Shaklee dalam set kurus mereka. Ramai yang dah cuba, pasti repeat order. Sebab Cinch shake banyak perisa untuk dipilih dan sedap yang penting mengenyangkan. 

Produk Shaklee ni bukan ubat tau! 
Ia adalah supplement atau vitamin yang boleh membantu anda untuk mengurangkan berat badan secara ideal. Tapi apa yang penting, kita haruslah berdisiplin dalam menjaga pemakanan, minum air 3L air (ini sememangnya keperluan asas setiap manusia, juga membantu untuk membakar lemak) dan untuk mendapat kesan yang cepat.

Jom baca kisah saya sebelum kenali Set Kurus Shaklee -> Langsing, sihat dan anggun

cinch shake; meal replacement shake; shaklee slimming; promosi ramadhan; shaklee labuan; shaklee sabah; shaklee kk; shaklee tawau; shaklee kudat; shaklee sipitang; Shaklee beaufort; protein shake untuk kurus; Cinch shake shaklee


Hari ini, saya nak share dengan anda semua, 5 sebab kenapa saya jatuh cinta dengan Cinch Shake Shakee ni.

1. Cinch Shake Shaklee mempunyai 3 perisa yang sangat sedap dan menyelerakan.

Perisa yang ada ialah Vanila, Coklat dan Cafe latte. Ketiga-tiga perisa ini saya dah cuba dan saya paling suka perisa coklat, mungkin sebab saya memang penggemar coklat. Bagi yang suka nak campur-campur dengan minuman lain mungkin anda boleh cuba perisa vanila, sebab perisa vanila ni boleh masuk semua campuran. Untuk penggemar kopi pula anda boleh cuba perisa cafe latte. 

2. Cinch Shake Shaklee boleh dibancuh dengan pelbagai Resepi

Tidak semestinya kena bancuh plain macam tu ja. Kita boleh pelbagaikan resipi ikut cretiviti dan selera masing-masing. Di sini saya senaraikan beberapa resepi cinch shake yang boleh anda buat. 

  1. Full cream milk + Cinch Shake Vanilla + Honey dew 
  2. Low fat milk + Cinch Shake Vanilla + Honey 
  3. Yogurt drink + Cinch Shake Vanila 
  4. Straberry milk + Cinch Shake Vanila 
  5. Chocolate milk + Cinch Shake Vanila + Banana
  6. Low fat milk + Cinch Shake Chocolate 
  7. Full cream milk + Cinch Shake Chocolate + Banana
  8. Chocolate milk + Cinch Shake Chocolate
  9. Low fat milk + Cinch Shake Cafe Latte
  10. Full cream milk + Cinch ShakeCafe Latte
  11. Chocolate milk + Cinch Shake Cafe Latte 
Jika tambah dengan ESP dan Meal Shake lagi mengenyangkan. Resepi yang paling saya suka adalah Full cream milk + Cinch Shake Chocolate + Banana. Rasa creamy dan yummy.... memang boleh tahan sehingga ke lunch. 


3. Bancuhan Cinch Shake sangat-sangat mengenyangkan 

Satu hidangan cinch shake membekalkan kepada kita 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral serta 6 gram serat. Satu hidangan tu dah cukup lengkap untuk buat saya berasa kenyang dan perut rasa penuh. Tak perlu dah nak makan makanan lain yang lebih tinggi kalorinya. Bila perut dah kenyang, jadi nafsu makan yang meluap-luap tu pun dapat dikurangkan. Bestkan? Ramai customer yang tanya adakah produk kurangkan selera makan. Jawapannya, ada Cinch Shake lepas minum anda akan rasa kenyang jadi tak ingin nak makan. Cinch Shake sangat-sangat sesuai untuk dijadikan replacement meal anda. 

4. Cinch Shake buat badan saya lebih firm dan tidak menggelebar

Setelah hampir setahun saya mengamalkan cinch shake setiap hari, saya dapati badan saya lebih firm berbanding dulu. Bagi anda yang tidak tahu, dalam cinch shake ada kandungan leucine yang dapat membantu kita membakar lemak dan dalam masa yang sama memelihara otot badan kita. Jadi, kalau anda konsisten ambil cinch shake dalam masa sebulan tetpi berat tak turun, jangan terlalu panik, cuba buat ukuran ataupun perhatikan baju ataupun seluar anda. Makin longgar kan? sebabnya walaupun berat masih sama tetapi bukan lagi lemak ia jadi otot. Jadi, badan kita akan lebih nampak kecil berbanding dulu. 

5. Cinch Shake memberikan saya tenaga segera dan berpanjangan

Kalau ambil sebagai sarapan, bukan sahaja mengenyangkan sampai ke tengah hari, malah memberikan saya tenaga untuk buat macam-macam kerja rumah. Lagi best adalah tidak rasa mengantuk pun. Memang sesuai untuk sesiapa yang nak turunkan berat badan dan dalam masa yang sama terlalu sibuk di tempat kerja. Badan kurus dan bertenaga. Tak best ke tu?


cinch shake; meal replacement shake; shaklee slimming; promosi ramadhan; shaklee labuan; shaklee sabah; shaklee kk; shaklee tawau; shaklee kudat; shaklee sipitang; Shaklee beaufort; protein shake untuk kurus; Cinch shake shaklee

GOOD NEWS UNTUK ANDA YANG NAK CUBA! 

15.4.2019 - 30.4.2019 promotion untuk Cinch Shake perisa cafe latte dan chocolate. Beli 2 dapat 10% OFF jimat RM36.25. 




Serious memang best promosi bulan ini, superB jimat... Sangat-sangat berbaloi kalau korang grab promosi ini. 

Dah tak sabar nak cuba cinch shake? 

Untuk info dan pembelian boleh terus contact saya okay... 

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top