Shaklee Lawas : Group Shaklee yang paling aktif di Lawas

Walaupun group kami bukan group pertama di Lawas Sarawak, tetapi group kami adalah group yang paling aktif dan giat berkembang di Lawas

Lawas, tempat yang cukup asing buat saya sebelum saya kenali Shaklee. Setelah setahun sembilan bulan saya dalam Shaklee, Lawas bukan lagi tempat asing buat saya, malah hampir setiap bulan saya berkunjung ke pekan yang menarik ini. Semua bermula dari perkenalan saya dengan bisnes leader saya iaitu Jill Dina

Bermula dgn sekumpulan kecil saja kini telah berkembang besar.... Saya amat bangga dgn bisnes partner saya yg di Lawas E'neng Elfi Jyll Dyna PriscyLa Adren Amy Danny Daniel Cath Meow. Kerana anda Lawas telah jadi tempat kunjungan tetap dalam diary saya. 

Pada 28hb Mei 2015, Shaklee menganjurkan BOM (Business Opportunity Meeting)  dan H&W (Health & Wellness talk) Di Hotel Sri Malaysia Lawas. Kemasukan semua adalah PERCUMA. Tak sangka bilik ceramah tersebut dipenuhi oleh group kami sama ada member ataupun bukan member. Saya berasa bangga dengan bisnes partner saya yang begitu komited. 

Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Paling aktif di Lawas


Apa sebenarnya BOM ni?
BOM adalah Business Opportunity Meeting dimana Ms. Olivia (Business Development Manager, East Malaysia Shaklee) akan menerangkan tentang marketing plan Shaklee. BOM kali ni best sikit sebab Shaklee ada program baru iaitu YES program.  
 
Shaklee Lawas; Group Aktif Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas
Ms. Olivia ~ YES oh YES

 
Apa pula H&W? 
H&W adalah Health and Wellness talk dimana Ms. Tracy (Pakar nutrisi Shaklee) akan menerangkan beberapa topik kesihatan serta kebaikan beberapa produk Shaklee. Topik bulan ni adalah sebelum, semasa dan selepas kehamilan. 

Shaklee Lawas; Group Aktif Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas
Ms Tracy - Pakar nutrisi Shaklee
Terima Kasih kerana memberi saya peluang utk berkongsi pengalaman hidup saya bersama Shaklee, dan bagaimana Shaklee telah ubah tahap kesihatan dan kewangan saya... dan saya amat gembira kerana memberi sy peluang utk mengucap Terima Kasih kepada Suami saya yg sentiasa memberi sokongan pada saya tanpa henti. 💖

Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Paling aktif di Lawas


Yang paling best sesiapa yang boleh jawab soalan akan dapat hadiah. Tahniah kepada pemenang. 
Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Paling aktif di Lawas


Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Paling aktif di Lawas
Group Picture
Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Lawas; Pengedar Shaklee Paling aktif di Lawas
sesi konsultasi
Saya gembira kerana ramai suri rumah yang hadir sedar bahawa betapa pentingnya untuk menjana pendapatan sampingan untuk mengatasi masalah inflasi. Apa lagi ada YES program ni jadi jangan lepaskan peluang untuk daftar sebagai member dan mula bisnes Shaklee. 

Jangan risau jika tidak tahu untuk mengorak langkah pertama, saya juga seperti anda dahulu yang penting kita kena rajin membaca, hadir kelas, dan selalu mendampingi upline anda. 

Saya sedia membantu anda!!! Hubungi saya segera 014-8715350 

atau Pengedar Sah Shaklee di Lawas

Jill -> 019-8581236
Arlef -> 017-8071612
Pricilla -> 011-15864551

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top