Shaklee Labuan: hello June 2015

Pejam kelip, pejam kelip kita sudah berada di pertengahan tahun 2015. Apa yang anda telah buat selama 5 bulan yang lepas? Berapakah matlamat 2015 yang anda dah capai???  

June 2015 bulan yang agak sibuk untuk saya.... 

5 - 7 June = National Conference Di KL 
9 - 10 June = Sharing di Cameron Highland 
11June = House warming rumah di Penang
14 June = Wellness Fair Labuan 
27 June = Master Celebration (Upline)

3 hari lagi nak fly ke Kuala Lumpur untuk hadir National Conference di The Mines International Exhibition Centre pastu kami tinggal di The Palace of the Golden Horses Hotel tau, 6 bintang lagi tu...  Semua sponsor oleh Shaklee... Best kan?  Itu sebab kalau nak buat bisnes Shaklee, kena buat la betul-betul. Jom layan dulu gambar dari Mr. Google...

Shaklee NC: Shaklee local trips
Palace of the Golden Horses

Impian saya pada hari pertama saya mula bisnes Shaklee adalah dapatkan local trip (national conference) secara percuma. Sebenarnya sesiapa saja boleh hadir untuk National conference ni dengan bayaran ticket RM30, tetapi kalau dapat free, dapat award, dan dapat macam-macam lagi best kan? Jadi, saya berusaha demi impian saya, memang usaha saya tak disia-siakan... Bukan saya sendiri hadir NC ni tau Mr. D saya juga turut join sekali. Boleh la honeymoon... hehehehe 

Aktiviti untuk pengedar yang layak trip local ni bermula pada 5hb Jun 2015. Shaklee anjurkan lawatan ke Aquaria KLCC, Central Market, National Palace Royal Museum. Semua tempat tersebut tidak pernah kami lawat... hihihi... so memang excited gila wei!!!! sebab apa? sebab tidak pernah pergi dan yang paling penting semua F.O.C

Pada 6hb Jun (sabtu) malam kami dijemput untuk dinner yang bertema "The Majestic Nite" so pakaian ala-ala royal gitew... Pakaian, make up semua dah siap booking. Lepas dinner saya akan buat review tentang make up artist dan tempat sewa costume. Senang la untuk downline saya yang layak ke National Conference next year. Dengar-dengar khabar Mr. Roger Barnett pun join sekali tau..  Pakaian untuk the majestic nite tu ala-ala gambar di bawah tu la.... hihihihi. Sangat excited sebab first time join dinner macam ni bersama suami tercinta.


Shaklee dinner theme; the majestic night

Tips senang saja... 
1. Rajin
2. Tidak mudah putus asa
3. Baca buku motivasi 
4. Sentiasa dapatkan update dari upline
5. Naik supervisor sekurang-kurangnya
6. Maintain 21% 

Saya mau leader saya next year dapat trip ni juga, rasa la bagaimana murah hati Shaklee. Tak salah join company MLM. Nak lebih tips untuk dapatkan ticket suami isteri national conference boleh hubungi saya 014-8715350. Hanya untuk group besar saya ya. Sekian!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top