Shaklee Labuan : X'mas & End year trip to KK

Sebenarnya, kami tak ada planning untuk trip ni pun... Tetapi dapat whatsApp dari mertua minta kami join Christmas and New year reunion keluarga mak mertua saya di Kota Kinabalu. Jadi, kami pun terpaksa naik ferry sebab sudah kehabisan ticket ferry untuk membawa kenderaan. Jadi, saya pun ambil kesempatan jumpa kawan lama dan juga pergi branch restock dan register bisnes partner baru. 25.12.2014 - 28.12.2014 Kami berada di Kota Kinabalu.

 25.12.2014
Ni la family kami, bebilang bangsa, kaum, dan agama.... yang penting saling hormat menghormati.


26.12.2014

What a small world... Hari ni saya planning pergi branch untuk restock dan register downline baru. Mana la tau terjumpa bisnes partner saya di sana tanpa berjanji... ni namanya J.O.D.O.H. 
Beliau merupakan seorang suri rumah yang menjana 4 angka melalui Shaklee. Nak tau lebih tentang beliau? KILIK DISINI 


pengedar shaklee

Selepas selesai semua hal saya, jadi malam saya pun ambil kesempatan untuk reunion dengan kawan lama di beberapa tempat. Last stop kami di Beverly Hills, sambil kami cari meja untuk duduk saya nampak seorang lelaki sebelah meja dan rupa macam saya kenal. Jadi, saya pun sebut nama dia "Calvin" rupanya betul... My ex coursemate semasa kami belajar di Poli KK pada tahun 2006 - 2008. Last kami jumpa pada 10.3.2012 di Labuan untuk wedding dinner saya. Memang tidak cukup masa kami bersembang pun waktu itu. Selepas saya panggil dia, dia pun datang ke meja saya dan memberi salam. 1st word saya dari mulut adalah "wei, kenapa ko gemuk?" hahahahaha. Jahatkan saya, tapi itu la realiti.

Selepas kami bergambar, kami pun post gambar ke group WhatsApp kami. Semua pun tanya dimana kami berjumpa? kenapa kami berjumpa dan sebagainya. Sebenarnya "terjumpa" bukan sengaja nak jumpa pun. Hihihi.


Sebenarnya selepas Poli ada satu masa badan saya naik tetapi saya tidak terjumpa dengan any of them.. nasib.. kalau tak mesti kena kutuk berhabis..

Sept 2011

27.12.2014

Activiti hari ni adalah facial dan dating.... almost 1/2 tahun saya tidak pergi jumpa boss facial ni.. terus dia tanya saya pergi mana facial, kenapa jarang datang.. sebab dulu setiap bulan sekali saya facial... lady bos tu tidak percaya saya tidak pergi tempat lain sebab dia cakap pori-pori muka saya makin kecil dan kulit pun sihat.. jadi saya cerita la saya makan Shaklee. 

Sebelum mula berfacial
Best ni bershaklee, dimana anda berada di situ juga anda boleh buat sharing tentang shaklee. Bila anda mempunyai niat yang betul, anda akan rasa seronok untuk kongsi kelebihan produk shaklee selepas anda ambil. Apa nak malu? malu hanya wujud jika anda tipu. so just share what u eat.. as easy as that! Nak tips bagaimana menjana lebih income? PM me now!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top