Shaklee Labuan: Projek pada bulan kecantikan

Bulan Dec ni sudah dinamanya bulan kecantikan oleh pengedar shaklee. sebab -> Baca ni


Namanya wanita kan? semua mau cantik... Bulan ni promosi collagen jadi saya pun ambil kesempatan untuk cuba collagen shaklee yang terbaik. Mau kasi tambah licin dan gebu tu kulit... jom try!!! murah ja.. beli 3 dapat 4 ok!!!.

Ramai yang cakap collagen shaklee ni bau hanyir, tetapi bagi saya ok pula.. sebab saya campur dalam ESP + Meal Shake or dengan Vivix. 

Jika anda perasan banyak jenama collagen di pasaran dari murah ke mahal... sebagai pengguna mesti kita kena pilih yang qualiti tinggi dan setanding dengan harganya. betul tak?

Jom baca lebih tentang Collagen Powder Shaklee 

Resipe collagen yang sedap
Collagen + ESP + Meal Shake
resipe shaklee collagen yang enak
Collagen + Vivix
Hubungi saya untuk konsultasi lanjut....
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top