Shaklee Labuan: kolagen shaklee yang terunggul

Banyak jenama kolagen di pasaran, ramai yang tahu kolagen ni penting untuk awet muda. Tetapi yang selebih mereka tidak tahu. Kebanyakan yang mengambil kolagen adalah mereka yang pentingkan kecantikan. Banyak jenama, harga dari murah hingga mahal mana satu mau pilih? Jom kita lihat apa perbezaan jenama Shaklee dengan yang lain... 

 

Perbezaan Shaklee
Shaklee Collagen powder adalah supplement kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular. sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 
Tujuan ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar. 

Manfaat Utama:
  • Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur, Umur bukanlah hanya satu factor yang menyebabkan kekurangan kolagen didalam tubuh kita. Kerosakkan kolagen juga dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. Justeru itu, Shaklee Collagen Powder, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

  • Tampak lebih muda. 
         * Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
         * Kuku akan lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
         *  Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. 
          * Membantu menghilangkan tanda penuaan. 

  • Rasa Lebih Muda
          * Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh. 
          * Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
          * Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. 
          * Mastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat menfaat kolagen agar minda nada tetap berkeadaan baik semakin anda menua. 
  
FUNGSI RAMUAN UTAMA 

Kolagen dari Sisik Ikan Merah

Sesik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

Ekstrak biji Camellia japonica
Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.
Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji camilla japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikay amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
Elastin from kolagen ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.
Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.
Ektrak kekerang
Glucosamine ektrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang memebekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
Lactobacillus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.



 Testimoni Kolagen Shaklee



Nak share sedikit.... Setelah 4 hari saya consume Collagen Powder, ni yang saya rasa.. kulit saya jenis kering dan sensitive, selalu sbelum saya tidur saya akan sapu herbal blend, dan keesokkan bangun kulit saya kering lagi maklumla tidur di bawah aircon kan. Now, selepas saya consume collagen, saya bangun pagi kulit pun masi lembab-lembab. Hairan juga saya mula-mula so saya pun buka la kitab Shaklee rupa-rupanya collagen ni dah terbukti 69% kelembapan. Best la ni Collagen... Collagen dah masuk dalam vitamin list saya la... nak stock up byk-byk collagen.- Testimoni saya sendiri... Alicia~
 Nak tahu lebih tentang kolagen shaklee? Kilik Disini.

Hubungi saya untuk konsultasi lanjut serta mengetahui bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga istimewa. 
014-8715350 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top