Shaklee Tawau: Dahulu Sahabat Kini Rakan Perniagaan Shaklee Kami.

Bakal leader hebat kawasa Tawau.

Shaklee Tawau, Pengedar Sah shaklee tawau; Tawau

Hi, entry pertama untuk tahun 2015 saya nak ceritakan tentang sahabat saya ni ~ Nana. Nak tahu bagaimana saya berkenalan dengan gadis manis dan comel ni? Kami kenal sejak tahun 2006 di Politeknik Kota Kinabalu, dimana kami mengambil bidang kursus yang sama iaitu Kejuruteraan Mekatronik. Nana seorang yang periang dan murah senyuman, sepanjang 3 tahun kami bersama-sama di politeknik nana banyak membantu saya dari segi tugasan dan kehidupan berdikari di negeri yang asing bagi saya.... 

Selepas tamat politeknik pada tahun 2008, kami membawa diri ke jalan hidup masing-masing. Biarpun berjauhan tetapi setiap birthday Nana, dia akan call saya dan setiap Birthday saya, saya akan call dia. Selepas 4 tahun baru kami bertemu lagi pada hari perkahwinan saya iaitu pada tahun 2012 di Beaufort, pada waktu itu, kami tidak sempat bercerita panjang. Perasaan rindu memang ada, tetapi masing-masing sibuk dengan kerja jadi kami hanya berhubung guna handphone. Pada tahun 2014 kami bertemu lagi untuk majilis perkahwinan Nana di Tawau. Waktu tu sama juga kami tidak dapat bercerita panjang. 

Nak tahu bagaimana Nana tertarik menjadi rakan perniagaan saya? SILA BACA SINI

Bulan Oct 2014, Nana telah berjaya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee secara PERCUMA, dan pada bualn Dec 2014 Nana dah layak mendapat bonus 3 angka dari Shaklee. Bestkan dapat ringankan beban suami walaupun sedikit.

Teruskan usaha anda, ingat pesanan saya. All the best! Janji kita adalah sama-sama pergi melancong dengan tajaan Shaklee bersama suami tercintak. Jangan lupa tau! hihihi

Bagi orang Tawau yang perlukan konsultasi berkaitan dengan produk Shaklee atau sebarang tempahan produk boleh hubungi Nana 014-8602177. COD area Tawau. 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top