JANTUNG SIHAT melalui MAKANAN BERKHASIAT



Setiap hari jantung berdenyut kira-kira 100,000 kali, untuk mengepam dan mengalirkan 7,000 liter darah ke seluruh badan. Walaupun saiz jantung sebesar penumbuk, ia mempunyai tugas yang cukup besar dalam memastikan pengaliran darah sepanjang 96,000km salur darah yang diperluka oleh setiap organ dan tisu anda. Sebagai otot yang paling kuat bekerja dalam tubuh dan juga merupakan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung semestinya memerlukan sejumlah tenaga yang banyak dan nutrien yang cukup untuk berfungsi dengan baik dan sempurna.

3 Jenis nutrien yang diperlukan untuk melindungi jantung anda supaya kekal sihat dan bertenaga.

a) Coenzyme Q10 (CoQ10) 
- CoQ 10 memainkan peranan penting dalam proses penghasilan tenaga dalam tubuh anda. Jantung memerlukan tenaga yang banyak untuk memastikan ia kekal bertenaga bagi mengepam darah setiap hari. CoQ10 telah terbukti dapat menguatkan otot jantung, meningkatkan paras darah yang sihat. Jadi, pengambilan suplemen CoQ10 yang mencukupi dapat membantu dalam mengekalkan tahap tenaga sel yang penting di dalam tubuh. 

b) Tumbuhan Polifenol 
- Polifenol merupakan sebatian tumbuhan yang mempunyai khasiat antioksida tertinggi terhadap kesan penuaan sel. Kajian menyarankan pengambilan diet dalam tumbuhan polifenol kerana ia memberi perlindungan terhadap penyakit akibat daripada kesan penuaan seperti penyakit jantung, diabetes, dan penyakit-penyakit saraf (neurodegenerative). Polifenol ini banyak terdapat dalam polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberry eropah dan lobak ungu. 
c) Asid Lemak Omega-3 
 - Omega 3 mengandungi beberapa fungsi penting untuk kesihatan jantung. Dua asid lemak Omega-3 yang paling baik untuk jantung adalah Docosahexaenoic Asid (DHA) dan Eicosapentaenoic Acid (EPA). Kedua-dua asid lemak ini dapat mengurangkan lemak dalam darah, meningkatkan HDL (kolesterol baik), mengurangkan plak-plak yang melekat pada dinding arteri dan mengurangkan keradangan. Oleh kerana tubuh kita tidak mampu menghasilkan Omega-3 secara semulajadi, maka kita perlu mengambilnya daripada makanan tambahan atau suplemen. 


Dirumus khas oleh SHAKLEE bagi membantu anda memberi nutrien yang baik untuk kesihatan jantung. 


1. CoQHealth Plus 
Menampilkan semua campuran semulajadi yang terdiri daripada 28mg CoQ10 dengan tambahan vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang dapat menyokong pengeluaran tenaga pada jantung. SHAKLEE mengunakan kaedah penapaian yis untuk memberikan bioketer sediaan CoQ10 yang berkualiti tinggi. Sistem minyak kacang soya di dalam kapsul CoQHealthTM plus shaklee dirumus untuk memastikan sistem peguraian dan penyerapan dilakukan secara optimum.

2. Vivix Campuran Minuman Botani 
Merupakan satu penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix mengandungi campuran botanikal unik yang terdiri daripada Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol tumbuh-tumbuhan.

3. OmegaGuard
Mengandungi minyak ikan semulajadi daripada ikan laut dalam. Ia menyalurkan lebih banyak EPA dan DHA daripada pilihan jenama lain. Satu hidangan OmegaGuard memberikan 1000mg asid lemak omega-3 termasuk DHA dan EPA. Ia dihasilkan dengan melalui proses penyulingan molekul tiga peringkat bagi memastikan ketulenan dan potensi asid lemak omega-3 di dalam tubuh kita.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=821b7564a31a15c15f5670de9e5e127d





                       ATAU

Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top