Pengedar Shaklee Labuan, Malaysia

Welcome to my blog, terima kasih sudi datang jalan-jalan di blog saya... 


Polaris grup Labuan; Shaklee Labuan; Agent shaklee labuan; COD shaklee labuan; pengedar shaklee labuan; Labuan Malaysia; stokist shaklee Labuan
Pengedar Shaklee yang kommitted

Tengah mencari pengedar Shaklee yang sah dan berilmu di Labuan? Yang ada ready stock dan boleh COD terus ke rumah anda? 

Ya, saya la pengedar Shaklee yang sah serta berilmu sejak tahun 2013 lagi. 

Seperti mana yang kita faham Pulau Labuan ini tiada cawangan Shaklee, jadi saya akan ready stock untuk memenuhi kehendak customer dan pengguna Shaklee. 

Polaris grup Labuan; Shaklee Labuan; Agent shaklee labuan; COD shaklee labuan; pengedar shaklee labuan; Labuan Malaysia; stokist shaklee Labuan

Ready stock yang saya ada di rumah semuanya restock setiap hari. Jadi, semua ready stock adalah up to date stock sama seperti di branch Shaklee. 

Sebenarnya ramai tidak dapat bimbingan yang betul setelah membeli produk Shaklee kerana telah membeli dengan pengedar yang tidak bertangungjawan dan tidak berilmu. 

Tetapi jika anda pilih membeli dengan saya pastinya pilihan yang bijak sebab saya sendiri sudah hampir 10 tahun dalam bisnes Shaklee dan juga jadi pengguna tegar produk Shaklee sejak tahun 2013 lagi. 

Polaris grup Labuan; Shaklee Labuan; Agent shaklee labuan; COD shaklee labuan; pengedar shaklee labuan; Labuan Malaysia; stokist shaklee Labuan
Setiap hari akan nampak muka saya di
Gdex Labuan untuk pick up stock Shaklee

Untuk area Labuan, COD dibuat setiap hari selepas jam 2pm. Selain itu, saya mempunyai beberapa bisnes partner yang berilmu di Kawasan Labuan.

Polaris grup Labuan; Shaklee Labuan; Agent shaklee labuan; COD shaklee labuan; pengedar shaklee labuan; Labuan Malaysia; stokist shaklee Labuan
Team Polaris Labuan

Kami setiap bulan akan berkumpul untuk brainstorming dan upgrade ilmu. Disini saya akan sertakan FB mereka dan nombor mereka untuk anda hubungi, mereka juga akan memberi anda konsulatsi yang tip top. 

PENGEDAR SHAKLEE LABUAN 

1. Melbiana Annie (Facebook) 
016-8116308 

 2. Akue Sii Aber (Facebook) 
010-9349260

3. Nuratijah Tijah (Facebook)
0111-6007803

4. Jasica Rabica (Facebook)
019-8213831

5. Lv Anna (Facebook)
014-9509973

6. Shireylynn John (Facbook)
013-5581617

7. Lilyana 
010-9428932

8. Yunang Rich (Facebook)
017-8399272

Shaklee Labuan; Agent Shaklee Labuan; COD shaklee Labuan
Peace... jangan lupa hubungi kami

Jangan tunggu lagi, hubungi kami melalui salah satu nombor di atas ataupun boleh whatApps / SMS saya di talian 014-8715350 

Bimbingan secara offline atau online disediakan bagi yang berminat untuk menjalankan perniagaan Shaklee. 

Jom dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan PENGEDAR SHAKLEE yang sah dan berilmu. 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top