Terima Bonus Raya Shaklee Setiap Tahun

Apabila perayaan tiba mesti banyak spending, tambahan pula saya ni sambut dua perayaan. Tahun baru cina dan juga Hari raya. 

Januari lalu baru sambut tahun baru cina, bulan depan nak sambut raya pula. Bila dihitung semuanya memang banyak yang kena spend apabila di musim perayaan. Syukur lah ni tahun ke-9 saya menerima duit raya dari Shaklee setiap tahun sejak 2014 tanpa gagal. 

alicia shaklee; shaklee car bonus; mercedes; shaklee labuan
Hasil usaha dari Shaklee

Saya seorang suri rumah yang menjana pendapatan 5 angka dari Shaklee. Suami saya pula seorang penjawat awam yang hanya mampu memberi saya kehidupan yang biasa. Saya mempunyai banyak sangat impian dan ingin hidup luar biasa dan tidak mahu jadi hamba kepada duit, jadi  saya keluar dari zon selesa saya untuk berjuang dalam dunia Shaklee. 

Sebagai seorang bekas safety engineer yang tidak mempunyai ilmu tentang supplemen dan business tetapi boleh berjaya dalam perniagaan ini maka jika saya boleh anda juga pasti boleh. Dalam Shaklee tak ada orang GAGAL hanya ada yang PUTUS ASA. 

Shaklee labuan; business online; business tanpa modal; agent wanted
Ini lah business saya

Bermula dari buat 2 angka bonus, kini dah capai 5 angka bonus. Syukur Alhamdulilah... Duit bukan segala-galanya tetapi segala-galanya perlukan duit. Setuju?

Paling best adalah Bonus Raya tahun ni masuk pada 14.4.2023 boleh shopping raya sebelum balik kampung. Boleh bagi duit raya extra kepada mertua dan anak-anak buah. Sejak sis berbusiness Shaklee tidak pernah Shaklee tak bagi bonus, April ni merupakan 113 kali saya menerima bonus dari Shaklee. 

Ekonomi semakin mencabar, tak salah kita ada backup plan untuk cari extra income. Jom mulakan langkah, keluar dari "Comfort zone" untuk buat extra income bantu ringankan beban keluarga. 

Shaklee labuan; business online; business tanpa modal; agent wanted
Bonus Shaklee

Di Shaklee, kita bukan saja dapat cash, car bonus juga dalam bentuk cash, leadership bonus, incentive bonus dan macam macam lagi bentuk cash bonus tetapi juga ada award dan 5 bintang travel secara PERCUMA dengan Shaklee. 

switzerland shaklee; trip shaklee
Switzerland 2022

Kalau bukan dengan Shaklee confirm saya tidak pernah jejak kaki ke Switzerland, negara yang paling mahal dan cantik. Shaklee tanggung everything termasuk makan, tinggal, ticket lawatan, ticket kapal terbang, pocket money dan siap ada surprise gift every night. Best kan? 

Setiap tahun Shaklee akan bawa kita travel ke negara yang berlainan. Next year Shaklee akan bawa ke Royal Caribbean cruise dan Japan. Jom sama-sama kita fight jadi salah seorang qualifier!

Team Kuching
Team Sabah

Doakan team Polaris semua terus berjuang untuk kumpul bonus raya. Geng-geng Shaklee akan senyum pada setiap perayaan. Sebab Shaklee akan bayar bonus awal.  

menjana pendapatan extra; shaklee income; shaklee labuan



Jadi, jika anda sedang baca entry ini dan belum lagi berdaftar sebagai Shaklee member atau dah daftar dan ingin memulakan business Shaklee jom mulakan sekarang! 

  • Tidak perlu post barang 
  • Tidak perlu sewa kedai 
  • Tidak perlu modal 
  • Tidak perlu buat stock 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top