Setiap rumah wajib ada sekotak NUTRIFERON. Kenapa?

Kajian menujukkan bahawa Nutriferon membantu mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Jadi, untuk musim wabak sekarang kita sangat memerlukan NUTRIFERON. 

nutriferon shaklee; suplemen untuk kuatkan imuniti badan; kuatkan sistem pertahanan badan; immune booster; ejen shaklee


APA ITU NUTRFERON? 

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ia merupakan salah suplemen immune booster yang hebat dan efektif, ia juga telah melepasi ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan dan keberkesanan. 


nutriferon shaklee; suplemen untuk kuatkan imuniti badan; kuatkan sistem pertahanan badan; immune booster; ejen shaklee; mencegah covid-19

JOM KENALI SISTEM PERTAHANAN DIRI / SISTEM IMUN BADAN 

Sistem pertahanan badan sangat kompleks! Ia melibatkan keseluruhan fungsi sel yang perlu bekerjasama dalam satu masa bagi melawan patogen seperti virus, fungus dan bakteria daripada terus merosakkan sel badan kita. 
nutriferon shaklee; suplemen untuk kuatkan imuniti badan; kuatkan sistem pertahanan badan; immune booster; ejen shaklee; mencegah covid-19

Inteferon dinamakan sempena fungsinya sendiri yang mampu masuk campur (interfere) dalam urusan melawan virus. Secara farmaseutikal nya, ia ditemui lebih dari 50 tahun yang lalu oleh Ahli Bakteriologi British, Alick Isaacs dan Ahli Mikrobiologi Swiss, Jean Lindenmann ketika mereka mengkaji tentang fenomena penyakit virus. 

Di dalam masa yang sama di mana interferon secara farmaseutikal ditemui, kajian untuk mendapatkan penggalak interferon secara semulajadi juga turut dijalanka. Maka, terhasillah NUTRIFERON ini. 

Hasil kajian menunjukkan laporan bahawa interferon ini bukan sahaja mampu untuk mencegah infeksi dari virus tetapi boleh melawan penghasilan sel kanser. 

Interferon ini perlu digalakkan atau menerima booster supaya ia boleh berfungsi dengan baik. Penggalak interferon atau interferon booster ini terdapat dalam dua bentuk seperti : 

  • FARMASEUTIKAL -> Dalam bentuk ubat-ubatan atau injection
  • SEMULAJADI -> Dari herba, tumbuhan atau sayuran tertentu
Bagi cara farmaseutikal, ia melibatkan penggunaan drugs. Ia melibatkan kesan jangka masa panjang yang akan menjejaskan kesihatan. Oleh itu, penggalak interferon secara semulajadi perlu sentiada dijadikan pilihan.



TAHUKAH ANDA? 

Nutriferon granules adalah formulasi istimewa yang hanya boleh didapati di Shaklee. 
  • Tidak bertoksik
  • Dipatenkan 
  • Semulajadi 
  • Terbukti secara klinikal
nutriferon shaklee; suplemen untuk kuatkan imuniti badan; kuatkan sistem pertahanan badan; immune booster; ejen shaklee; mencegah covid-19


SEJARAH NUTRIFERON

Nutriferon berjaya ditemui oleh, Ahli Immunologi dunia Dr. Yasuhiko Kojima bersama pakar penyelidik yang lain pada tahun 1954.

Dr. Yasuhiko Kojima telah menjalankan kajian selama 40 tahun ke atas lebih daripada 200 ekstrak herba bagi menemui penggalak interferon atau interferon booster yang semulajadi, tidak bertoksik dan selamat di ambil oleh kita. 

Selepas 40 tahun lamanya kajian itu, akhirnya Dr, Yasuhiko telah menemui gabungan 4 bahan yang boleh menghasilkan interferon secara semulajadi. Dengan ini, terhasil sebuah produk suplemen penggalak interferon semulajadi yang pertama dan telah dipatenkan khas dibawah Shaklee Corporation iaitu NUTRIFERON GRANULES. 

nutriferon shaklee; suplemen untuk kuatkan imuniti badan; kuatkan sistem pertahanan badan; immune booster; ejen shaklee; mencegah covid-19

KEHEBATAN NUTRIFERON 

Terbukti secara klinikal gabungan 4 bahan terbaik bagi menjadi penggalak interferon untuk membantu meningkatkan sistem pertahanan dan imuniti tubuh badan kita iaitu: 

  1. Biji labu 
  2. Bunga safflower
  3. Biji Plantago
  4. Bunga japanese honeysuckle 

FUNGSI UTAMA NUTRIFERON 
  • Memperkukuh sistem imun di dalam masa 3 hari 
  • Membantu untuk digunakan untuk meningkatkan antibodi bagi melawan penyakit 
  • Melindungi daripada influenza
  • Meringankan tekanan dan kelesuan 
  • Mengurangkan infeksi 
  • Meningkatkan penghasilan interferon 
  • Membantu mengurangkan ketidakselesaan pada pesakit yang mejalani rawatan kimoterapi 
Sekotak RM 181.25 (30 sachets) 

CARA NAK DAPATKAN NUTRIFERON SHAKLEE & MAKLUMAT LANJUT

1. Hubungi talian 014-8715350 (Alicia) 

atau

2. Terus layari laman web Shaklee dan lakukan pembelian secara atas talian (online), menggunakan kad debit atau kad kredit (klik sini). 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top