Hidup penuh bersemangat bersama ResV

Resv produk yang baru di launch pada bulan Feb, dan masuk ke pasaran Malaysia pada March. ResV 30% lebih hebat dari Vivix. 

ResV Shaklee; ResV Labuan; ResV Balik Pulau; Vitamin Kanser; Vitamin awet muda; Promosi Shaklee; Ejen Shaklee Malaysia; Produk Baru Shaklee;


Tapi uolls, bukan sis cakap vivix tu tidak cukup bagus dan bukan juga resV ini untuk menggantikan Vivix yang sudah sedia hebat itu.

Masing-masing ada kelebihan dan Vivix lebih kepada memberi tenaga dan sesuai diambil di waktu pagi manakala resV pula lebih kepada repair sel dan sesuai diambil di waktu malam sebab waktu tidur adalah masa terbaik untuk badan kita berehat dan dipulihkan.

ResV Shaklee; ResV Labuan; ResV Balik Pulau; Vitamin Kanser; Vitamin awet muda; Promosi Shaklee; Ejen Shaklee Malaysia; Produk Baru Shaklee;

SEL SIHAT = ANDA SIHAT

Apabila sel anda sihat, ia akan menghasilkan sel-sel yang lebih sihat, membolehkan tubuh berfungsi dengan lebih baik.

Walau bagaimanapun, penuaan dan gaya hidup tidak sihat menyebabkan sel-sel merosot dan akan menjejaskan kesihatan seperti :
  • Tekanan
  • Gaya pemakanan yang tidak sihat
  • Radikal bebas (asap rokok, radisi sinaran matahari, bahan kimia berbahaya dan lain-lain)
  • toksin alam sekitar 
Kajian saintifik menunjukkan bahawa amalan diet yang kaya dengan polifenol tumbuhan, bagi jangka masa panjang memberikan perlindungan terhadap risiko kanser, penyakit kardiovaskular, penyakit kencing manis, osteoporosis dan penyakit neurodegeneratif. 

KEBAIKAN POLIFENOL DALAM SEBIJI KAPSUL LEMBUT 

ResV Shaklee; ResV Labuan; ResV Balik Pulau; Vitamin Kanser; Vitamin awet muda; Promosi Shaklee; Ejen Shaklee Malaysia; Produk Baru Shaklee;

1. KULIT SIHAT 
- Melindungi kulit dari kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas, meningkatkan penghasilan kolagen dan mengurangkan garis halus serta kedutan. 

2. PEREDARAN DARAH YANG SIHAT
- Mengurangkan keradangan kronik, yang menjadi punca utama penyakit jantung serta menurunkan tekanan darah dan tahap kolestrol LDL (jahat) dan meningkatkan tahap kolestrol HDL (baik). 

3. TAHAP GULA DARAH YANG SIHAT 
- Menurunkan tahap gula darah semasa berpuasa, meningkatkan tolerasi glukosa dan meningkatkan kepekaan insulin. 

4. MENYOKONG DETOKS YANG BERKESAN 
- Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stress dalaman badan, mengurangkan kemerahan dan pembengkakan dan mengurangkan kematian sel pada hati dan menyerupai kesan positif berpuasa atau diet rendah kalori yang boleh membantu menurunkan berat badan. 

5. FUNGSI OTAK YANG SIHAT
- Pengambilan ReV dan Vivix setiap hari selama 12 minggu meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan. 

6. MENINGKATKAN TENAGA DAN KEKUATAN OTOT
- Mempercepatkan penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda. Ia juga meningkatkan jisim otot dan penghasilan semula otot dikalangan individu yang berusia, terutamanya apabila diamalkan bersama dengan senaman.

7. PERKEMBANGAN SEL YANG SIHAT
- Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser. 

8. MEMELIHARA DAN MENYOKONG KESIHATAN SENDI 
- Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi. 

ResV Shaklee; ResV Labuan; ResV Balik Pulau; Vitamin Kanser; Vitamin awet muda; Promosi Shaklee; Ejen Shaklee Malaysia; Produk Baru Shaklee;


SOALAN LAZIM MENGENAI RES V SHAKLEE

S : Bilakah saya perlu ambil Vivix dan ResV? 
J : Ambil Vivix setiap hari selepas sarapan pagi sebagai perlindungan untuk anda menjalani kehisupan seharian dan ambil ResV pada waktu malam sebagai pemulihan ketika tidur bagi menyokong pemulihan badan. 

S : Berapa lama ResV boleh bertahan? 
J : ResV mempunyai jangka hayat 24 bulan daripada tarikh pengeluran. 

S : Siapakah yang akan mendapat manfaat dari ResV? 
J: ResV direka untuk semua orang yang inginkan kehidupan sihat dan sejahtera serta mereak yang sentiasa sibuk. Anda boleh bawa dan ambil ResV ke mana saja dan pada bila-bila masa. ResV tidak disarankan untuk wanita hamil atau menyusukan bayi serta individu dibawah umur 18 tahun. 

S : Adakah ResV disahkan halal? 
J : Ya, ResV diiktiraf HALAL oleh Islamic Services of America (ISA), badan pensijilan halal asing yang diiktiraf oleh Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). 

S : Bagaimana formula ResV 30% lebih berkuasa berbanding Vivix? 
J : Spektrum polifenol sudah berubah daripada vivix dan jumlah polifenol bagi setiap hidangan juga dipertingkatkan. Dalam satu kajian makmal, formulasi ResV menunjukkan 30% lebih berkuasa dalam merencatkan pembentukan protein AGE berbanding Vivix. 

S : Perlukah ResV disimpan dalam peti sejuk?
J : ResV tidak perlu disimpan dalam peti sejuk, disarankan anda menyimpan dalam suhu di bawah 30 darjah celsius dan terlindung daripada cahaya dan kelembapan untuk mengekalkan kesegaran serta aktiviti polifenol optimum dalam produk ResV. 

S : Berapa banyak ResV yang perlu saya ambil dalam sehari? 
J : Dos yang disarankan ialah 2 kapsul sehari. 


ResV Shaklee; ResV Labuan; ResV Balik Pulau; Vitamin Kanser; Vitamin awet muda; Promosi Shaklee; Ejen Shaklee Malaysia; Produk Baru Shaklee;


Bulan Mac 2020, ResV Shaklee ada promosi diskaun.

Sebotol RM408 
~ Free Membership 
~ No discount, no cashback, no free postage 

1. Beli 2 botol
~ Free Membership
~ diskaun 5% 
~ Free Postage
~ Cashback RM36.85
~ Sebotol jadi RM369 sahaja

2. 6 ResV FREE 1
~ Free Membership
~ Dapat ResV FREE 1 Botol lagi 
~ Bayar harga 7 botol dengan harga 6 botol sahaja
~ Cashback RM256.08!
~ Sebotol jadi RM313.13 

Promosi di atas sah sehingga 31 Mac 2020 sahaja.

Bagaimana Nak Beli ResV Shaklee Ini?

1. Klik di sini dan boleh terus membeli secara direct dengan HQ Shaklee menggunakan kad kredit atau kad debit
- Pembelian 2 botol keatas akan dapat keahlian PERCUMA

atau//

2. Hubungi Alicia sebagai Pengedar dan Stokis serta Ejen sah ResV Shaklee Malaysia di 014-8715350 (klik untuk WhatsApp)

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top