Bayar hutang sampai mati....

Sebelum kak D teruskan entry ini, terlebih dahulu Kak D nak ucap Happy New Year 2018 guys! Dah tahun 2018, ada azam baru tak? ada impian baru tak? 

Biasanya tahun baru ramai mempunyai azam baru seperti nak kurus lah dan nak cantik lah. Ramai sekali akan lupa dengan hutang, jarang sekali azam baru orang nak selesaikan hutang secepat mungkin. Setiap rakyat Malaysia mempunyai HUTANG. Hutang loan rumah, loan kereta, loan peribadi, loan PTPTN dan sebagainya. 

bayar hutang samapi mati; hutang; bagaimana nak jelaskan hutang; shaklee bisnes; MLM; business sampingan;


Tahun baru ini Kak D nak aja mereka yang penuh hutang sekeliling pinggang atau dah tepu otak tak tau macam mana nak bayar hutang boleh hubungi Kak D. Jangan salah faham yer, bukan Kak D nak tolong bayarkan hutang anda. Tetapi nak bantu anda keluar dari kerunsingan anda. 

Iklim ekonomi makin tidak menentu, kita tidak boleh lagi mengharap pada sumber pendapatan yang tidak meningkat. Menjana pendapatan sampingan bukan lagi pilihan malah ia amat mustahak walaupun ada sesetengah kita masih dalam zone selesa. 

PERCAYA KA TIDAK 
Ada seorang pengedar Shaklee mampu membayar hutangnya berjumlah RM500,000.00 hanya dengan Shaklee SAHAJA. 

bayar hutang samapi mati; hutang; bagaimana nak jelaskan hutang; shaklee bisnes; MLM; business sampingan;

Selagi ada kemahuan nak bebaskan diri dari hutang, anda kena cari jalan yang betul. Bab hutang ini yang buat main, keluarga cerai berai disebabkan hutang. Hubungan suami isteri rosak disebabkan hutang, adik beradik gaduh putus silaturrahim di sebabkan hutang.


Jika anda ingin menjadikan MLM sebagai kerjayaan seumur hidup, anda perlu bertimbang beberapa soalan dibawah.


1. Adakah syarikat itu kukuh? berapa lama dah beroperasi, status kewangannya macam mana? adakah ia tersenarai di bursa saham ternama seperti NYSE?

2. Adakah produk yang ditawarkan berkualiti tinggi? Ada tak bukti sains dan ujian klinikal dilakukan? (jika tidak anda akan jadi bahan ujian)

3. Adakah pelan pemasaran yang adil, terbukti sertai kukuh? (jauhilah pelan yang terlalu materialistik atau terlalu mudah)

4. Adakah wujud sistem serta dibantu oleh mentor? 

Anda yang nak berjaya jadi anda kena buat pilih yang tepat.

Sebelum Kak D join Shaklee, Kak D dah pernah join banyak MLM lain tetapi semua tidak dapat tahan lama. Syukur akhirnya Kak D terjumpa dengan Shaklee. Walaupun baru 4 tahun lebih dalam Shaklee tetapi Shaklee dah bantu membatu Kak D dan keluarga dari segi kewangan.

Nak sertai kami ?

Tak susah nak berjaya dalam Shaklee jika anda seorang yang rajin, mempunyai impian yang jelas dan tidak mudah putus asa. INGAT Shaklee bukan skim cepat kaya.

Jom roger kita boleh sembang tentang bisnes shaklee.

📱msg/whatsapp: 014-8715350 
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
✉ email: aliciadanialee@gmail.com 
Facebook page : Healthy Lifestyle
IG : alicia_shaklee 
ID : 1030636 
.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top