Shaklee Labuan: Fakta mengenai Vitamin C, yang anda harus tahu!

Banyak jenama Vitamin C di pasaran, dari harga murah sehingga yang mahal. Cakap ja vitamin C, ramai pasti akan kaitkan dengan kecantikan dan kesihatan badan. Berapa ramai pengamal vitamin C tahu untuk memilih Vitamin C yang berkualiti, berkesan dan berbaloi dengan wang ringgit? Saya berani nak kata dari 10 orang hanya 1-2 orang ja yang tahu untuk memilih Vitamin C yang bagus. 

Sebelum saya kenali Vitamin C Shaklee iaitu (Vita C Shaklee), saya juga pengamal tegar Vitamin C yang lain jenama. Selepas saya tahu bagaimana untuk memiilih Vitamin C yang bagus, rasa rugi bertahun-tahun saya amalkan vitamin C yang jenama lain, patutlah tiada apa perubahan pada kulit saya. 

Soalan lazim dari pengguna Vitamin C adalah "sebiji vitamin C berapa mg"? Sebenarnya itu adalah salah untuk menentukan kualiti vitamin C tersebut. Hari ini saya nak kongsikan tentang FAKTA vitamin C dan bukan nak promote vitamin c shaklee. Jangan salah faham ya.

Jika nak beli vitamin C kena tahu 3 pekara ini:
Tanpa bahan pengawet; gastrik; shaklee kuching; Shaklee Lawas; Shaklee Penang; Shaklee papar; Shaklee Beaufort

1. Perkataan "Sustained Release" - maksudnya perlepasan secara perlahan-lahan, Kenapa nak lepaskan secara perlahan-lahan? Sebab vitamin C adalah sejenis vitamin larut air jika tak dilepaskan secara perlahan-lahan maka yang selebihnya akan disingkirkan dari badan mengikut buang air besar, kencing dan berpeluh. Itu sebab yang 1000mg jika tak ada formula sustained release maka badan anda hanya terima 100mg ja. 

2. Bukan diperbuat dari buah-buahan citrus - Kebanyakkan vitamin C di pasaran diperbuat dari buah buahan citrus seperti lemon, orange, dan beberapa buah yang masam dan berasid. Ini adalah tidak bagus untuk pesakit gastrik. Biarpun, diambil selepas makan tetapi untuk jangka masa yang panjang ia juga akan mendatangkan kesan negatif kepada pesakit gastrik. 

3. Tanpa perwarna, pemanis dan bahan pengawet. Sebab jika ada perwarna, pemanis dan bahan pengawet maksudnya vitamin tersebut bukan semulajadi. 

Untuk ketiga-tiga pekara diatas Vita C Shaklee sudah cukup memandai. Sebotol RM92.00 mempunyai 180biji sehari 2 biji hanya (RM1.02). Tak mahal, tak juga murah. Bulan ini harga runtuh ... boleh ambil kesempatan ini untuk borong Vitamin C Shaklee. 

Sebiji Vita C Shaklee hanya 500mg dan ia bersifat sustained release dan diperbuat dari ekstrak jagung oleh itu ia selamat untuk pesakit gastirk. Pengambilan sebiji vita C shaklee membekalkan khasiat yang sama seperti 7 setengah biji buan oren. Vita C juga mengandungi bioflavonoids yang meningkatkan keberkesanan vitamin C itu sendiri. Produk Shaklee sudah tentu tanpa perwarna, pemanis dan pengawet, Sebab 3 prinsip utama produk shaklee adalah SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM. 

Vitamin C terbaik; vitamin c untuk kulit; Shaklee vitamin C; sustained release vitamin C; Shaklee Labuan; Shaklee Tawau; Shaklee kudat; Shaklee Kota Kinabalu; Shaklee Kota Marudu


Sustained Release Vita C
Beli 1 -> RM92.00
Beli 2 (-5%) -> RM175.75
Beli 6 Free 1 -> RM555.00

Promosi tamat pada 30hb September 2016

Hubungi kami utk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!

014-8715350
014-8715350
014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top