Kelas Eksklusif Bulan July di Miri dan Kuching

Soalan dari seorang kawan "you ni kuat jalan la"
Jawapan saya :
"Saya bukan kuat jalan tetapi saya sanggup berkorban demi downline - sebab saya pun pernah macam mereka yg mula dari ZERO... Jadi, sekarang adalah masa untuk bantu sesiapa yang dibawah organisasi saya yang mau berjaya dalam shaklee."

Semua orang berhak untuk berjaya. Jadi sebagai upline, saya akan bimbing sesiapa yang serious mau berjaya. Saya difahamkan ada sesetengah upline yang tidak bertangungjawab, yang tipu downline dan macam macam lagi saya dengar... So, pilihan anda adalah mencari upline yang sudi berkorban dan bantu anda... walaupun sebagai pengguna mahupun untuk bisnes.

Saya mula Borneo trip saya pada 18hb July dari Labuan ke Miri untuk berjumpa downline di Airport Miri. Sengaja saya memilih transit ke Kuching yang agak lama disebabkan saya nak berjumpa dengan team Miri saya. Jam 9:30am saya tiba di Miri jam 6:45pm flight ke Kuching. 
Terima kasih kepada team Miri yang sudi datang memberi saya peluang membantu anda. Esther, Sendra dan Jeannie jumpa di puncak kerjayaan. Saya sanggat kagum dengan semangat mereka yang sudi datang walaupun kerja.

Esklusif coaching di Airport Miri

Esklusif personal coaching di Airport Miri
Setelah selesai coaching saya boleh nampak keyakinan mereka dalam bisnes shaklee makin meningkat. Sesiapa yang di Miri boleh contact mereka untuk tempahan produk SHAKLEE atau untuk konsultasi lanjut.

Esther - 016-8498157
Sendra - 012-8912189
Jannie - 013-8481361 


Apabila sampai di Kuching (7:45pm), saya dijemput oleh best sister saya yang sudah tidak jumpa selama 2 tahun lebih. Terima kasih Shaklee kerana memberi peluang kami berjumpa balik. 

my best sister 



Selepas selesai makan dan mengumpat kami pun bertolak ke destinasi seterusnya untuk menimbal ilmu... 

Esklusif future leader coaching di Hotel Harbor view
Sehari saya berjalan memang tidak rasa penat pun, thanks to SHAKLEE.

19 JULY 2014  KELAS ESKLUSIF DI KUCHING PARK HOTEL 



Semua berjalan dengan lancar, sharing tentang perjalanan hidup saya bersama SHAKLEE memang menarik perhatian yang ramai. Ramai antara kita yang mau berjaya dalam masa yang singkat tanpa usaha, apabila perlukan usaha kita akan rasa mau putus asa. Jika saya putus asa pada peringkat yang awal maka saya tidak mempunyai peluang untuk berjumpa dengan mereka pada hari ini. Yang paling penting saya tidak mempunyai bonus yang lumayan dari Shaklee. So, kepada sesiapa yang sudah mula langkah dalam business SHAKLEE jangan lah putus asa. Kalau anda buat bisnes ni separuh jalan maka anda memberi peluang kepada orang lain untuk berjaya. 


Nasihat saya -> jika anda sudah mula langkah pertama dalam bisnes shaklee maka teruskan lah... memang tidak rugi! All the best dan jumpa di puncak kerjayaan.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top