Soalan lazin mengenai VIVIX Shaklee

Vivix adalah campuran polifenol dengan paten tertunda yang kuat dan eksklusif dari bahan-bahan botanikal yang terbukti di dalam makmal mampu memberi kesan positif terhadap empat mekanisme utama penuaan selular, termasuk meningkatkan ketahanan sel, tenaga sel, pembaikan sel dan prestasi sel.

Apa itu vivix?; kenapa vivix?; Vivix shaklee; minuman ajaib shaklee; shaklee labuan; shaklee balik pulau; shaklee tawau; shaklee kudat; shakle johor; shaklee sabah;


Ramai yang telag mengenali Vivix Shaklee. Antara yang telah mengenalinya adalah individu yang telah dapat mengawal bacaan gula dalam darah mereka, individu yang telah baik dari strok, individu yang telah pulih sepenuhnya dari cancer (ini boleh disokong dengan testimoni pelanggan kami di Shaklee), dan pelbagai penyakit kronik.

Ramai yang akan tanya soalan-soalan ini... Jom jemput baca sampai habis.

1. SOALAN : APA ITU VIVIX?
JAWAPAN : Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani Anggur Muscadine, Ekstrak Eldeberi Eropah, Ekstrak Knotweed Jepun dan Ekstrak Lobak Ungu.

2. SOALAN : APA YANG MEMBUATKAN MINUMAN VIVIC INI BERBEZA DENGAN PRODUK LAIN? 
JAWAPAN : Kemajuan sains Shaklee dan campuran proprietari berasaskan anggur muscadine - salah satu daripada buah yang paling jarang didapati dan tahan lasak. Anggur muscadine mengandungi polifenol lengkap yang tidak terdapat dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol lain akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa. 

Di Shaklee, kami memanfaatkan kelebihan anggur muscadine dalam setiap botol Vivix dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan yang menumpukan dan mengekalkan kandungan bioaktif polifenol. 

3. SOALAN : SIAPAKAH YANG BOLEH MINUM VIVIX INI? 
JAWAPAN : Vivix direka untuk semua orang dewasa yang mementingkan kesihatan penuaan secara sihat dan kesejahteraan. Vivix tidak disarankan bagi wanita hamil atau menyusu atau sesiapa yang berumur 18 tahun ke bawah.

4. SOALAN : BERAPA BANYAK VIVIX PERLU DIAMBIL DALAM 1 HARI? 
JAWAPAN : Satu sudu teh sehari.

Apa itu vivix?; kenapa vivix?; Vivix shaklee; minuman ajaib shaklee; shaklee labuan; shaklee balik pulau; shaklee tawau; shaklee kudat; shakle johor; shaklee sabah;


5. SOALAN : APA YANG MEMBUATKAN ANGGUR MUSCADINE BERBEZA DENGAN ANGGUR YANG LAIN? 
JAWAPAN : Anggur Muscadine adalah salah satu anggur yang paling jarang ditemui, anggur yang tahan lasak, dengan profil polifenol unik yang menawarkan beberapa manfaat kesihatan. Tidak seperti anggur lain anggur muscadine mempunyai kepekatan asid ellagik dan elagitanin yang tinggi, apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine yang lain, menghasilkan antioksidan yang berkuasa. 

Anggur Muscadine juga boleh membiak dalam persekitaran yang bahaya; profil fenolik mereka memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan yang berlebihan dan suhu yang melampau sementara anggur lain mudah rosak dalam persekitaran seperti ini. 

6. SOALAN : APA ITU POLIFENOL? 
JAWAPAN : Isitilah polifenol digunakan untuk menggambarkan sekumpulan sebatian semula jadi yang ditemui sebahagian besarnya dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran yang mempunyai manfaat antioksida dan potensi kesan perlindungan terhadap penuaan sel. Malah, penyelidikan baru menunjukkan bahawa polifenol boleh memberikan pelbagai kesan biologi terhadap kesihatan manusia. 

7. SOALAN : BILAKAH SAYA HARU MENGAMBIL VIVIX? 
JAWAPAN : Ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya dengan hidangan seperti sarapan pagi atau makan tengahari. Goncangkan sebelum mengambil hidangan yang disyorkan satu sudu teh setiap hari. 

Apa itu vivix?; kenapa vivix?; Vivix shaklee; minuman ajaib shaklee; shaklee labuan; shaklee balik pulau; shaklee tawau; shaklee kudat; shakle johor; shaklee sabah;


8. SOALAN : BOLEHKAH SAYA AMBIL LEBIH 1 SUDU VIVIX SEHARI? 
JAWAPAN : Menurut penyelidikan terkini, tidak terdapat manfaat tambahan daripada mengambil lebih daripada hidangan yang disyorkan satu sudu teh setiap hari.

9. SOALAN : BOLEHKAH SAYA AMBIL VIVIX BERSAMA SUPPLEMENT SHAKLEE YANG LAIN? 
JAWAPAN : Vivix boleh diambil bersama semua makanan tambahan Shaklee. Secara idealnya Vivix akan diambil dengan Shaklee Vita-Lea Iron Plus, ESP Soy Protein Soy Powder, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex dan Omega Guard untuk melengkapkan keperluan pemakanan harian anda. 

Penggunaan semua nutrien penting ini, bersama-sama dengan polifenol dalam Vivix, memberikan spektrum nutrisi yang meluas ke seluruh tubuh anda dan menyediakan asas untuk kehidupan yang lebih lama dan sihat. 

10. SOALAN : ADAKAH TERDAPAT LANGKAH BERJAGA-JAGA? 
JAWAPAN : Tidak ada interaksi yang diketahui antara Vivix atau mana-mana ramuanya dan makanan tambahan yang lain. 

Sebagai langkah berjaga-jaga, kami mengesyorkan agar seseorang yang berada di bsawah jagaan doktor dalam keadaan perubatan atau penyakit atau yang mengambil preskripsi ubat, terutama ubat cair darah hendaklah membincangkan penggunaan Vivix dengan penjaga kesihatan profesional mereka. 

11. SOALAN : ADALAH VIVIX MENGANDUNGI ALKOHOL? 
JAWAPAN : Vivix tidak mengandungi alkohol dan 100% berasaskan tumbuhan. 

12. SOALAN : ADAKAH VIVIX DISAHKAN HALAL? 
JAWAPAN : Ya, Vivix diiktiraf Halal oleh Islamic Services of America (ISA), badan pensijilan halal asing yang diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Islam Malaysia (JAKIM). 

13. SOALAN : ADAKAH VIVIX DIDAFTARKAN DIBAWAH NPRA (Badan Pengawalseliaan Farmaseutikal Kebangsaan)? 
JAWAPAN : Tidak. Produk ini diklasifikasikan sebagai makanan dan berada di bawah seliaan Jabatan Keselamatan dan Kualiti Makanan Malaysia (FSQD). 

14. SOALAN : KENAPA SAYA PERLU SIMPAN VIVIX DI DALAM PETI SEJUK SELEPAS DIBUKA? 
JAWAPAN : Penyejukan selepas dibuka akan membantu mengekalkan kesegaran, warna dan bahan aktif yang optimum dalam produk. 

Harap-harap selepas baca entry ini anda lebih mengenali Vivix Shaklee yang tiada tandingannya. 

Nak tahu lebih info tentang Vivix Shaklee jom whatApps saya ^_^ 

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top