Nutrisi pilihan ibu dan bakal ibu. Jom tengok...

Nutrisi yang baik meningkatkan peluang untuk hamil dan untuk perkembangan optimum kandungan anda. Set ini melengkapi jurang nutrisi dan menyokong kehamilan yang sihat. Kehamilan yang sihat dan gembira, pilihan ibu dan bakal ibu.

beriktiar hamil; bagaimana nak hamil; aku nak hamil; vitamin untuk ibu hamil; mengatasi masalah ibu hamil

Sebelum hamil dan semasa hamil para ibu mesti mahukan yang terbaik untuk kandungan dalam rahim. Set prenatal Shaklee ini direka khas untuk mereka yang merancang nak hamil dan juga untuk mereka yang tengah hamil. 

beriktiar hamil; bagaimana nak hamil; aku nak hamil; vitamin untuk ibu hamil; mengatasi masalah ibu hamil

Terdiri daripada 6 nutrisi utama, ia membantu bakal ibu meningkatkan peluang untuk hamil dan si ibu kekal sihat, cergas, bertenaga, mengurangkan masalah HB rendah, kurang kalsium, kejang kaki (Simpul Biawak) dan juga membantu pembesaran minda & IQ bayi di dalam rahim dengan adanya Omega Guard, minyak ikan terbaik daripada Shaklee. 


  1. OsteMatrix
  2. Vita Lea Iron Formula 
  3. Sustained Release Vita-C Plus
  4. B-complex
  5. Omega Guard 
  6. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder
Pentingkah nutrisi untuk bakal ibu dan ibu? Ya penting. Sebab banyak nutrisi ibu yang perlu dikongsikan dengan bayi dalam kandungan, bukan sahaja makanan yang dimakan, malah segala zat mineral dalam badan akan disalurkan kepada si bayi dahulu sebelum ke ibu. 

Muntah dan loya waktu hamil, susah nak makan waktu hamil; shaklee kudat; shaklee labuan; shaklee kk; shaklee beaufort; shaklee tawau


Dalam awal kehamilan ataupun trimester pertama, kebanyakkan ibu hamil akan dicabar dengan morning sickness seperti muntah, loya, pening, penat, tidak ada selera untuk makan akibat pertukaran hormon badan. Masuk trimester kedua, apabila perut mula membesar, pergerakan ibu terbatas kerana berat bertambah. Kekejangan kaki atau simpul biawak akibat kekurangan kalsium.

Ada pula sesetengah bayi dalam kandungan aktif di waktu malam. Umpama bermain bola sepak di dalam perut ibu, menyebabkan ibu tak dapat rehat dengan sepenuhnya diwaktu malam. Belum masuk aktiviti harian ibu seperti bekerja, menguruskan anak-anak yang lain, suami dan keluarga. Semuanya memerlukan ibu cergas dan penuh bertenaga. 

Keletihan memang menjadi lumrah ibu hamil. Ingin mengalah begitu sahaja ke? Cubalah amalkan set healthy prenatal ini, insha Allah anda akan mengalami pengalaman hamil yang lebih baik dan berbeza. 

Muntah dan loya waktu hamil, susah nak makan waktu hamil; shaklee kudat; shaklee labuan; shaklee kk; shaklee beaufort; shaklee tawau


Manfaat SET HEALTHY PRENATAL 

1. OsteMatrix   RM61.25
- Sumber kalsium utama terutama buat yang loya nak minum susu ibu hamil atau sensitif nak minum susu ibu hamil etc. Ia dilengkapi dengan vitamin D, magnesium dam empat lagi nutrien pembina-tulang untuk menjaga tulang, gigi dan rambut ibu dan bayi. 
- Mengatasi masalah kejang kaki, sembelit, migrain, sakit gigi, sengal tulang, sakit belakang dan sebagainya. 

2. Vita-Lea Iron Formula   RM93.75
- Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum. 
- Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaanya ibu mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang kosentrasi. 
- Meningkatkan bacaan HB ibu.

3. Sustained Release Vita-C Plus   RM97.50
- Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemuaan elemen yang membentuk tubuh badan kita. 
- Membantu ibu dan bayi mengekalkan kesihatan yang baik, yang mana vitamin C membanti meningkatkan imun sistem terutama yang mudah terkena selsema, batuk dan demam. 

4. B-complex   RM58.75
- Lengkapi dengan 8 kumpulan vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stable dan wajah berseri. B-complex juga vitamin anti stress. Kajian menujukan bahawa apabila ibu stress ia akan memberi kesan negatif kepada bayi dalam kandungan. So, Ibu jangan stress. 

5. ESP - Mixed Soy Protein Isolate Powder   RM161.25
- Protein soya yang Non-GMO, rendah glycemic index (GI), rendah gula membantu membekalkan tenaga kepada ibu agar cergas bertenaga sepanjang hari. 
- Protein adalah makanan utama sel, ia berfungsi mengekalkan pertubuhan normal dan pemeliharan tisu. 
- Mencantikkan kulit bayi. 
- Mengatasi masalah gastrik si ibu 

6. Omega Guard   RM136.25
- Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari moleku tiga peringkat. 
- Kaya dengan sumber Omega 3 & 6, yang membantu perkembangan otak, mata dan saraf bayi. 
- Sebelum bayi dilahirkan, DHA didapati dari ibu melalui plasenta. Dengan itu, ibu akan mengalami kekurangan DHA itu sebab selepas kelahiran ibu jadi pelupa. 

Pengambilan nutrisi yang lengkap dan berkhasiat sepanjang kehamilan adalah kunci utama kepada :
  • Perkembangan otak dan minda bayi yang sempurna
  • Perkembangan bayi yang sihat
  • Pencegahan bayi dari mendapat jaundice (kuning)
Perkembangan bayi dalam kandungan amat memerlukan nutrisi ibu yang baik. 

Perlukah beli satu set? Tak perlu, boleh beli ikut keperluan dan kemampuan. Jika boleh beli satu set lebih baik sebab akan dapat segala manfaat dari semua vitamin yang direka khas untuk bakal ibu dan ibu. 

why i love shaklee bag; free; prenatal set shaklee; Muntah dan loya waktu hamil, susah nak makan waktu hamil; shaklee kudat; shaklee labuan; shaklee kk; shaklee beaufort; shaklee tawau

Sempena promosi bulan ini (September 2018), jika beli satu set healthy prenatal Shaklee akan hadiahkan satu beg "Why I love Shaklee" seperti gambar diatas. 

Nak beli terus menggunakan credit card anda? Klik butang dibawah;
Selepas order boleh tunjuk saya order slip dan saya akan guide cara makan yang berkesan. Set tersebut boleh tahan lebih sebulan tau... ada vitamin seperti Vita C, Vita Lea, ESP, B-complex tahan lebih 3 bulan. Berbaloi kan? 


Kalau nak beli asing-asing pun boleh.



Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Alicia terus. Klik link bawah ini, WhatApps tanpa perlu save number 😉👇

📲www.wasap.my/60148715350

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
Blog : https://beautyhealthylifestyle.blogspot.com/



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top