Kenapa produk Shaklee dikatakan SELAMAT?

Semua syarikat boleh mengatakan produk mereka selamat betul tak? Syarikat Shaklee juga kata produk mereka selamat tetapi dengan bukti yang menyakinkan kita sebagai pengguna. 

"Kami percayakan kualiti, kualiti adalah keutamaan." - Dr. Forrest C. Shaklee

adalah produk shaklee dikatakan selamat; produk shaklee selamat ka tidak; Shaklee Labuan; shaklee beaufort; shaklee kk; shaklee kudat

Kita sebagai pengguna mesti takut termakan produk beracun kan? Sebagai pengguna kita ada hak untuk mengetahui lebih tentang produk sebab kita yang makan kan? 

Baguskah makan suppelment; supplement apa yang selamat; shaklee selamat; baguskah makan vitamin; vitamin apa yang selamat

8 SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE. 

Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang Shaklee gunakan. Keselamatan produk amat penting di Shaklee dan Shaklee tegaskan bahawa standard Shaklee tiada tandingannya. 

Bahan-bahan untuk produk dipilih secara teliti untuk memenuhi standard pretasi dan penyarigan yang tinggi. Malah, standard ketulenan Shaklee adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk kami adalah selamat. 

Apabila anda fikirkan "SHAKLEE", fikirkan "TULEN".

1. Shaklee menyaring lebih 350 bahan cemar, racun serangga dan bendasing untuk setiap bahan botani baharu. Selain itu, Shaklee turun menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radisi dan pencemaran mikrob. 

2. Lebih daripada 250 ujian racun serangga dilakukan, melebihi syarat United States Pharmacopedia (USP).

3. Shaklee melakukan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan produk Shaklee selamat digunakan kita semua.

4. Tiada tambahan pengawat, pemanis atau perasa tiruan

Bebas Gluten; produk vitamin bebas gluten; usus sihat; penghadaman sihat


5. BEBAS GLUTEN. Produk Shaklee bebas gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan glutem dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, Shaklee mahu kita memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat. 

Produk tanpa ubahsuai; vitamin tanpa suntikan; Non-GMO; Shaklee ESP; Shaklee produk


6. BUKAN GMO - Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Indentiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk Shaklee kekal Bukan-GMO dari peringkat biiji benih hingga ke process pengilangan.

Mesra alam; terbiodegradas; produk shakleemesra alam


7. TERBIODEGRADASI - Berpegang pada prinsip selamat, handai dan mesra alam, produk Get Clean Home Care kami adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Kami menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.

Produk shaklee; tidak melakukan ujian atas haiwan;


8. Kami tidak melakukan ujian ke atas haiwan. 

Hubungi kami untuk pertanyaan dan tempahan. 

✎ msg/whatsapp: 0148715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
✉ email: aliciadanialee@gmail.com
IG : alicia_shaklee
.

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top