Adakah vitamin yang anda amalkan itu TERBUKTI?

Produk Shaklee adalah produk yang TERBUKTI. Shaklee mempunyai barisan saintis yang tersendiri. Para saintis Shaklee sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semulajadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujaraban pada setiap vitamin Shaklee. 

vitamin terbukti; shaklee terbukti selamat; kajian shaklee


1. LEBIH 100 PEMBENTANGAN DAN KERTAS SAINTIFIK DITERBITKAN 

Produk Shaklee disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, yang membuktikan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda. Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras, yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu jenis multivitamin jenama lain atau tiada suplemen sama sekali. 

Telomere Shaklee; apa itu telomere; pengguna shaklee selamat; selamatkah Shaklee


2. TELOMERE 

Kajian Telomere menunjukkan bahawa pengguna Shaklee yang mengambil suplemen selama 5 tahun mempunyai telomere lebih lama berbanding pengguna sihat tanpa suplemen. Bulan september ini genap la 5 tahun Kak D menggunakan produk Shaklee. 

Produk shaklee mempunyai patent pending; apa itu patent pending;


3. PATEN SHAKLEE 

Produk Shaklee mempunyai lebih daripada 70 paten dan sedang dipaten....

Kajian shaklee; produk shaklee terbukti kah; selamat kah produk shaklee


4. SISTEM PELEPASAN BERPATEN 

Sistem pelepasan berpaten Shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh, menyediakan nutrien yang betul, di lokasi yang betul dan masa yang tepat. 

Layari heathresource.shaklee.com   untuk lampiran lengkap penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.

inovasi shaklee; shaklee dah berapa tahun dipasaran


Di Shaklee, inovasi tidak pernah putus. Sejak Shaklee memikul tanggungjawab dan dedikasi untuk melaksanakan legasi dan warisan inovasi Dr. Forrest C. Shaklee bagi membantu orang ramai menjalani kehidupan yang lebih baik, para saintis sentiasa mencari peluang dari sains dan alam semula jadi untuk mendapatkan penyelesaian baharu demi kehidupan yang lebih baik. 

Dr. Forrest C. Shaklee Global Innovation Center memiliki peralatan saintifik yang moden dan termaju untuk memastikan produk Shaklee memenuhi dan melangkaui standard tertinggi industri untuk ketulenan dan keselamatan produk. Semua produk dalam portfolio Shaklee akan dibangunkan dan diuji di dalam kemudahan ini menggunakan fungsi R&D, termasuk penyelidikan pemakanan dan nutrisi, pembangunan bahan dan ramuan, pembangunan produk /  process, jaminan kualiti, dan kawalan kualiti. Dengan adanya kemudahan ini, Shaklee kini mempunyai lebih daripada 60 orang ahli sains yang berpusat di perbandaran Pleasanton. 

BACA LANJUT -> Kenapa Produk Shaklee dikatakan Selamat. 

Hubungi kami untuk pertanyaan dan tempahan tentang produk Shaklee. 

Perunding Kesihatan dan Kecantikan anda
✎ msg/whatsapp: 0148715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
✉ email: aliciadanialee@gmail.com
IG : alicia_shaklee
.

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top