YOUTH ~ Kekal muda, jelita.

Produk penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia memandang anda semuda anda melihat diri anda. Youth menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal.

youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat

YOUTH adalah sebuah revolusi. Dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya dari penyebab gaya hidup anda, pencemaran persekitaran atau penuaan semulajadi. 

Tahukah anda apa itu maksud Paten? atau english Patent. Paten ialah hak eksklusif yang diberikan terhadap suatu reka cipta sama ada suatu produk atau proses untuk menghasilkan cara baru bagi membuat sesuatu, ataupun penyelesaian teknikal bagi sesuatu masalah. Tuan punya paten boleh mengambil tindakan undang-undang ke atas pihak lain yang melanggar haknya tanpa kebenaran tuan punya paten.

Jadi, produk Youth mempunyai hak eksklusif yang tidak boleh ditiru oleh orang lain. Best kan? 

Kuasa Botanikal: 
Bahan-bahan utama dalam Youth skin care

1. MUSCADINE GRAPE 
muscadine grape; set penjagaan kulit; youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat

Muscadine grape ini bukan anggur biasa tau, ia sebesar koin 50sen dan kaya dengan polifenol. Polifenol muscadine grape yang dalkam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin. 

2. LOTUS JAPONICUS

Lotus japonicus; set penjagaan kulit; youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat

YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur. 

3. APPLE STEM CELL EXTRACT

Apple stem cell; set penjagaan kulit; youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat

Kajian menunjukkan bahawa Apple Steam Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut untuk jangka masa yang lebih lama. 

4. SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT

Schisandra chinensis fruit; set penjagaan kulit; youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat

Secara tradisinya, buah ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan vitamin semulajadi dan antioksidan. 

5. VITAL REPAIR+ COMPLEX


Vital repair; set penjagaan kulit; youth skin care; shaklee skin care; produk penjagaan kulit semulajadi; kulit muda; jelita; cantik; kulit sihat


Vital Repair Complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat. 

Kunci untuk mengecapi kulit yang cantik, kelihatan-muda adalah dengan mempercepatkan pembaharuan sel kulit kepada kadar yang lebih cepat. Kulit yang muda melakukannya dengan mudah. Ia akan memperbaharu pada kadar yang optimum dan menghasilkan semua kolagen dan elastin yang kita perlukan untuk kulit yang lembut, gebu serta berseri. 

Tetapi dengan meningkatnya usia kita, keserian itu akan hilang. Pembaharuan sel kita akan menjadi perlahan dan kolagen dan elastin yang dihasilkan akan berkurangan. 

Berbeza dari produk penjagaan kulit yang lain, teknologi canggih Youth bukan sahaja menangani penuaan di permukaan, malah ia bertindak pada sel kulit anda. 

Ini bermakna yang Youth tidak hanya menyediakan manfaat perlindungan dan pembaikan, kami juga menyokong fungsi penting sel yang dapat memulihkan keremajaan dan seri wajah. 

Baca lanjut tentang YOUTH -> Klik Disini 


Saya Duta YOUTH pertama di Labuan. Jom hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut tentang YOUTH Skincare. Bulan March Youth skin care mempunyai promosi hebat.

📱msg/whatsapp: 014-8715350 
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
✉ email: aliciadanialee@gmail.com 
Facebook page : Healthy Lifestyle
IG : alicia_shaklee 
ID : 1030636 
.
Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top