Hati berbunga-unga cinta.

4 hari lagi genap lah 4 tahun kami suami isteri menjadi Pengedar Sah Shaklee. Pelbagai cabaran kami selama 4 tahun ini. Izinkan saya berkongsi sedikit suka dan duka selama 4 tahun bersama dengan Shaklee. 

Kalau nak kongsi dari tahun pertama memang kena buat part 1, part 2 dan seterusnya. Hari ini kita kongsi secara ringkas saja la naaa. 

Sebelum saya kenali Shaklee waktu itu saya baru berumur 26 tahun, gaji bulanan RM1300. Gaji terakhir sebelum full time Shaklee adalah RM2500. Waktu itu saya tidak mempunyai kereta, tidak mempunyai rumah sendiri, masih berhutang dengan PTPTN. Suami hantar ambil dari tempat kerja. Mahu dikatakan hidup saya susah tidak juga. Pakai, makan dan tinggal semua pun cukup disediakan oleh suami. 

Bonus dalam Shaklee bermula dari 2 angka dan kini 5 angka bonus dalam tangan. Sekarang dalam Rank Coordinator, bukan tak nak naik rank cuba ambil masa untuk susun strategy dan nak bina tapak yang lebih kuat dan kukuh. 

Cabaran? tentu ada. Tiada orang boleh berjaya tanpa cabaran. Pelbagai cabaran hebat yang kami hadapi. Beberapa kali jatuh dan naik balik. Jika impian anda jelas pasti anda tak akan putus asa. 

Cabaran hebat tu biar la rahsia. Disini tujuan nak sampaikan aura positif pada semua pembaca blog ini, tak paya la kita berkongsi yang sedih-sedih kan? Nanti dapat aura negatif tak elok pula. hihihihi

Hanya 4 tahun dalam Shaklee tinggal 2 bulan lagi genap la umur saya 30 tahun, kini saya mempunyai kereta dan rumah saya sendiri. PTPTN dah langsai, kursus sarjana muda saya pun ditaja penuh oleh Shaklee. 

Jika saya masih lagi makan gaji mungkin gaji saya sekarang RM3000 - RM5000 maximum. Dalam hidup adalah penting kita kena tahu matlamat dan buat pilihan yang terbaik untuk diri kita dan keluarga tercinta. 

Sekian perkongsian ringkas hari ini. 

Motivation rally Shaklee; Shaklee labuan; shaklee kota kinabalu; Shaklee business saya; Hati berbunga-bunga; berjaya online bisnes

=============================================================

Motivation rally Shaklee; Shaklee labuan; shaklee kota kinabalu; Shaklee business saya; Hati berbunga-bunga; berjaya online bisnes


Mari kita kongsi pula tentang kenapa hati Kak D berbunga-bunga cinta? 

Sebab 4 orang leader dari oraganisasi Kak D dijemput untuk terima anugerah. Best kan? 

Seronok betul... berbunga-bunga terus hati Kak D. 

Dulu pertama kali Kak D naik pentas terima sijil supervisor bersama suami, waktu tu dalam hati Kak D berdoa pada masa akan datang pasti ada wakil dari organisasi Kak D naik pentas. 

Alhamdulilah doa Kak D dimakbulkan. 

CONGRATULATION :

1. Puan Sabrina (Supervisor) 
    010-9349260
 
2. Puan Nur Aziemah (Supervisor) 
    014-6900388

3. Cik. Yvonne Chu (Supervisor)
    010-3661803

4. Puan Marziah (Supervisor) 
    016-8184858

Teringin nak menjana pendapatan melalui Shaklee?
Teringin nak cuba supplement Shaklee? 

Sila hubungi mereka untuk pertanyaan lanjut atau pun diri saya. 

WhatApps / Call / SMS : 014-8715350
Facebookj : Alicia Dania Lee 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top