Shaklee Tawau: Pengedar Shaklee Terbaik di Tawau

Ramai pengedar Shaklee merata tempat sekarang, ada yang sah ada yang tidak sah. Ada yang hanya menjual tanpa ilmu ada yang memang ada ilmu. Risau kan kalau terbeli dengan mereka yang hanya menjual. Jadi, hari ini saya nak kongsikan Pengedar Shaklee Terbaik di Tawau. 

Pengedar Shaklee Tawau; Tawau; Duta Shaklee; agent Shaklee; cawangan Shaklee Tawau; Ready stok Shaklee; produk shaklee
+6011-10291939 (numbor terbaru)
Ina menjadi pengguna Shaklee selamat 6 bulan lebih sebelum terbuka hati nak daftar ahli. Apabila Ina makin berminat untuk mencuba produk baru, lalu Ina pun daftar jadi ahli untuk menikmati harga ahli yang jauh lebih murah. 

Makan sendiri pun ada cash rebate itu yang buat Ina tergerak nak bantu lebih ramai orang diluar sana. Jadi seorang pengedar sah shaklee, Ina memang tahu apa yang nak dimakan, rasa dan kesan. 

Pada mula Ina cuba set kulit Shaklee, lepas itu ina mengalami masalah keputihan jadi Ina pun tergerak hati nak cuba set keputihan. 7 orang dari 10 orang wanita memang pernah mengalami masalah keputihan. Selepas keputihan Ina dan pulih, Ina tergerak lagi hati nak cuba set kurus Shaklee. 

Jadi, jangan segan dan malu untuk hubungi Ina untuk mengetahui apa produk yang sesuai dengan anda dan cara penggunaan yang betul serta berkesan selepas setiap pembelian. 

Ina berada adalam group yang sering keep in touch dengan pakar nutrisi dan pakar nutrisi Shaklee akan suap ilmu produk dari semasa ke semasa. Jadi, ilmu produk ina memang tip top. 

Antara servis yang Ina tawarkan: 
  • Penghantaran (COD) produk sekitar Tawau dan Semporna 
  • Penghantaran post seluruh Malaysia 
  • Konsultasi produk yang sesuai berdasarkan budget dan masalah anda
  • Konsultasi cara makan selepas setiap pembelian
  • Pendaftaran ahli shaklee untuk dapat discount 10%-25%  
  • Bimbingan untuk menambah pendapatan 2,3,4,5,6 angka sebulan 
Jom kita layan testimonia Ina dahulu... 

EPS shaklee; Vitamin C; Vitamin E; GLA; Skin care Shaklee; Ina Shaklee; Shaklee Tawau; agent shaklee tawau; cawangan shaklee Tawau; masalah kulit kusam; masalah kulit berjerawat; masalah kulit berminyak; masalah kulit

Lecithin, Alfalfa, Protein, Herblax; nak kurus; nak diet; petua diet; petua kekal slim; cuci usus; shaklee Tawau; agent shaklee Tawau; cawangan tawau; tawau; shaklee semporna; agent shaklee semporna

Hubungi Ina untuk pertanyaan lanjut :
HP : 011-10291939 (WhatApss / Call / SMS) 
Facebook : Mazlina Mohd Arana 

Jemput like page Ina
Facebook page : Ina Healthy & Fitness 



******************************************
Untuk membuktikan komitmen kami sebagai pengedar bertangungjawab, jika anda rasa tidak puas hati dengan perkhidmatan yang diberi oleh Ina sila hubungi kami serta merta. 

Alicia 
Hp: 014-8715350 (WhatApps / Call / SMS) 
Facebook : Alicia Dania Lee 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top