Shaklee Labuan : Benda Ini Harus Ada Di Setiap Rumah!

Tajuk bukan main lagi... hahaha... ok, nak tanya siapa ada anak-anak, suami isteri atau diri sendiri kadang-kadang diserang selesema, demam, rasa tak selesa, pening, migraine secara tiba-tiba? Nak jumpa Doktor macam malas, terus capai Panadol dan telan. Siapa pernah alami situasi tersebut? Rasanya ramaikan.... Termasuk diri saya satu ketika dahulu. 

Hari ni saya nak kongsi tentang Nutriferon Shaklee. Setiap kali saya rasa selesema nak datang ataupun tiba-tiba badan rasa sejuk-sejuk macam mau demam... Saya tak akan fikir benda lain selain capai Nutriferon dan makan. Saya amalkan nutriferon setiap hari, tetapi kalau rasa tak selesa tu saya akan tambah satu sachet lagi. Jadi, Nutriferon sangat penting dan harus ada di setiap rumah. Kalau demam dah berlarutan selama 3 hari keatas dinasihati pergi kilink atau hospital la ya...

Sekotak Nutriferon berharga RM181.25 (30 Sachet), ada yang kata mahal. Jom kita buat sedikit kira-kira. Kalau anak mula selesama dan demam hantar ke Kilink dah cas dalam RM50 - RM100 untuk sekali, kadang-kadang makan ubat pun nak paksa. Anak nangis, ibu pula yang stress. Jika tak sembuh lagi bawa lagi ke Pakar cas dalam RM150 - RM300. Mencegah mahal ka merawat yang mahal? Rasa nutriferon manis-manis pasti anak-anak suka... 

Bagaimana Nutriferon bertindak sebagai penggalak sistem imun badan? 

Badan kita mempunyai suatu yang dipanggil sebagai interferon. Ia merupakan suatu protein semulajadi yang mencetuskan sistem imum badan untuk menyerang mikrob penceroboh dan merangsang keupayaan sistem daya tahan badan untuk melancarkan suatu gerak balas imun. 

interferon; nutriferon; antobiotik semulajadi; Shaklee Tawau; Shaklee Kuching; Shaklee KK

Pengeluaran interferon dalam badan kini boleh dirangsang secara semulajadi pada individu yang sihat melalui tambahan diet baru yang dipanggil Nutriferon. 

Nutriferon; Shaklee Labuan; Kuatkan imunasi badan; ganti panadol

Sistem imun kita bekerja setiap hari, 24 jam tanpa henti dan adakalanya ia breakdown. Apakah yang boleh menyebabkan sistem imun kita terganggu? Sistem imun kita boleh terganggu oleh perubahan cuaca dan iklim. Begitu juga dengan faktor psikologi seperti stress. Apa lagi kalau makan benda-benda merapu... 

Dalam keadaan terkini dengan wabak Difteria, Zika dan Measles yang melanda, sistem imun kita perlulah diletakkan dalam keadaan paling mantap untuk melindungi tubuh daripada serangan penyakit. Mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembuh sangat digallakkan untuk mengambil nutriferon. Di samping itu individu di bawah sangat digalakkan untuk mengambil Nutriferon juga: 

  1. Mereka yang sering sakit, selesama, demam. 
  2. Ibu yang menyusukan anaknya yang mana
  3. Anaknya demam atau sakit yang berpanjangan 
  4. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi 
  5. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara
  6. Mereka yang sering stress
  7. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit seperti penyakit berjangkit 
  8. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari
  9. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema
Bulan Nov'16 promosi Nutriferon: 


Berganda-ganda penjimatan sehingga 30.11.2016! 



Hubungi kami untuk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top