Shaklee Kuching: Menjana pendapatan melalui Shaklee

Kos sara hidup makin meningkat, ramai isteri diluar sana mempunyai impian hendak membantu suami mereka meringankan beban tanggungan. Jangan buang masa mengeluh lagi, bertindak sekarang! Anda mengeluh 10 tahun pun tak akan tukar inflasi yang berlaku sekarang... 

Masih lagi ingat cerita Puan Aziemah yang tak sengaja menjana pendapatan melalui Shaklee yang saya kongsikan beberapa bulan yang lalu? Klik Disini  

Pengedar Shaklee Kuching; Shaklee kuching; Shaklee miri; Shaklee Samarahan; Shaklee Sarawak

Jom baca apa kata Puan Aziemah? 

"3 figure sudah, 4 figure sudah. Now journey to 5 figure 💪🏻💪🏻 its not about the money, its about dreams and satisfaction.
Semalam sempat menghabiskan masa selama satu jam setengah bersama upline saya. Selesai semua kerja2 rumah, siapkan makan keluarga, selesaikan urusan anak, terus pecut pergi jumpa mentor. Banyak benda baru saya belajar drpd mentor saya. Tidak pernah di fikiran saya terjebak dgn MLM. Pandangan saya dgn bisnes ini jauh menyimpang sebelum ini. 
But now I know, it's different. Totally different. Sistem yg sgt adil, bonus yg besar, product yg berkesan. Alang2 dah ambik Shaklee, why not saya jual. Kalau tidak jual,saya sendiri boleh makan. Kalau saya amalkan, saya sihat. That's why I choose Shaklee. Tak rugi.

Dgn Shaklee saya bukan sahaja lebih sihat, tapi I have time freedom, dpt spend more time dgn anak2, kalau pergi class saya bawa anak2. Sbb shaklee memang bantu surirumah, tahu keadaan surirumah. Anak2 pun skarang tau protein, vitamin, sugar is bad bad bad😊 but still request chocolate from mama😡


Nak ubah hidup, kena keluar dari comfort zone. So lets get out and fight for more!"
Ibu pada 2 anak kecil dan seorang baby dapat menjana pendapatan 4 angka dari rumah... Harap ini dapat memberi inspirasi pada wanita diluar sana. Pada mulanya, suami Pn. Aziemah kurang setuju dengan beliau terjebak dalam business Shaklee, tetapi sekarang Pn. Aziemah dapat buktikan dengan suami beliau bahawa Shaklee adalah family business. Sekarang Suami beliau pandai bantu beliau order online dan post barang. 

Sesiapa yang ingin menjana pendapatan melalui Shaklee atau ingin mengamalkan vitamin Shaklee boleh hubungi Puan Aziemah untuk konsultasi lanjut. 

Pengedar Sah Shaklee 
Puan Aziemah 
Hp: 014-6900388 (WhatsApp / SMS / Call) 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top