Shaklee Labuan: Selamat Tinggal Masalah Kulit...

Kulit adalah aset paling berharga bagi kita semua tak kira sama ada kaum lelaki ataupun wanita... Semua sama ja. Ramai yang impikan kulit wajar yang berseri, cerah, gebu, bersih dan halus... Betul tak? 


Setiap kali pandang cermin ja muka bebas jerawat, berseri dan tidak kusam hati dan mood pun senang... Betul kan? Macam-macam produk di pasaran mana satu nak pilih untuk kecantikan kulit dengan cara yang selamat dan budget, untuk warga islam pula kena pilih yang HALAL. 

Set yang paling basic saya nak kongsikan hari ni adalah ESP dan VITA C. Kedua-dua ini adalah supplement kegemaran saya. Tak pernah saya putus amalakan yang dua ni. 

Dulu kulit saya jenis combination skin maksudnya berminyak dan kering terkupas campur-campur masalah. Kulit jenis combination ni sangat susah nak cari pencuci muka. setiap dua minggu kena tukar brand, memang stress. Tone kulit saya juga tak cerah dan kusam.  Macam-macam produk pencuci yang saya cuba tetapi masalah masih sama. 

Selepas amalkan ESP dan Vita C, Alhamdulilah kulit saya makin sihat. Bukan hanya dua tu saya amalkan malah saya amalkan Vita E, Vivix, Carotomax, Vita Lea, GLA, Bcomplex, Ostematrix, Lecithin, Omega, Nutriferon, Phytocol, Alfalfa, Herblax, Garlic, Peppermint, Performance dan pencuci muka Shaklee (Enfuselle) tetapi point hari ni adalah ESP dan Vita C yang tengah panas promosi sekarang. 



Kulit saya 4 tahun yang lepas sebelum saya amalkan produk Shaklee. Produk yang berkesan kenapa pula nak stop kan? so teruskan sambil kongsikan kebaikan produk Shaklee bersama mereka yang memerlukannya. 

Jom kita tengok pula testimoni yang lain.... 




Tergerak hati nak cuba? Serious saya kata, memang anda tak akan menyesal cuba ESP dan Vita C ni. Bulan ini harga runtuh, rebut la peluang sementara harga masih murah untuk borong.... 

Jangan lepaskan peluang tau.... kongsi dengan rakan-rakan serta ahli keluarga untuk harga lebih JIMAT! 

 ESP 
Beli 1 -> RM150.00
Beli 2 (-5%) -> RM 285.00
Beli 6 Free 1 -> RM 900.00

Sustained Release Vita C
Beli 1 -> RM92.00
Beli 2 (-5%) -> RM175.75
Beli 6 Free 1 -> RM555.00

Promosi tamat pada 30hb September 2016

Hubungi kami utk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top