Shaklee Kota Kinabalu : Mencari Pengedar Sah Shaklee?

Ramai di area Kota Kinabalu ingin mencari Pengedar Sah Shaklee yang aktif, yang bertanggungjawab dan yang paling penting harga yang istimewa serta konsultasi cara makan yang berkesan.

Selama 2 hari saya buka booth di 1Borneo apa yang saya dapati adalah ramai pengedar di area Kota Kinabalu menjual product Shaklee tidak ikut harga retail price, dan yang paling sedih adalah tidak memberi konsultatsi cara makan yang berkesan. 

Jangan risau, kini anda boleh dapatkan produk Shaklee anda dengan duta kecantikan kulit Shaklee - Puan Farhana. 

Shaklee Kota Kinabalu; Pengedar Sah Kota Kinabalu; Pengedar Sah Sabah; Shaklee COD KK;
Puan Farhana
HP: 019-4737805
Saya nak kongsi sedikit tentang kulit Puan Farhana sebelum amalkan set kulit Shaklee... Get ready, jangan terkejut pula... 

Shaklee KK; Shaklee kota Marudu; Shaklee Set kulit; Shaklee set Jeragat; Pengedar Sah Shaklee Kota Kinabalu
Teruk betul kulit saya dulu... penuh jeragat. Tebal lg tu... teda guna sdh bergaya beg mahal, kasut mahal, baju mahal huhuhu... sbb org tetap heran kenapa jadi hitam mcm tu sekali😅😅😅. Punya saya stress... tp sekarang... Syukur sbb saya berani n menghabiskan sejumlah wang untuk beli #Produk#Shaklee. Tak sia2... tak rugi. Memang berkesan... kulit jadi betul2 sihat. Bukan d muka saja... 1 badan jadi cantik dan gebu. 
Vitamin pertama yg saya guna n konsisten
Esp
Vita C
Vita E
GLA

Nak tahu lebih lanjut...
Hubungi saya 019 473 7805

Jika berminat ingin tahu lebih tentang Puan Farhana boleh -> Klik Disini

Puan Farhana seorang Pengedar Sah yang berilmu, jadi jangan risau tentang konsultasi pasti Puan Farhana akan berikan konsultasi yang terbaik untuk anda. Jika ingin menjana pendapatan seperti beliau anda juga boleh rujuk dengan beliau. 


Pengedar Sah Shaklee (Kota Kinabalu) 

Puan Farhana 
H/P: 019-4737805 (WhatsApp / Telegram / SMS / Call) 
Facebook : Nur Farhana Liman
Page Facebook : Shaklee with Nur Farhana 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top