Ostematrix Shaklee: Badan macam orang tua selepas kahwin!

Selepas saya kawin dulu terus badan macam orang tua, sering sakit pingang, leguh badan, sukar bangun pagi. 

sakit tulang; mengatasi sakit tulang; orang tua; selepa kahwin; sukar bangun


Umur pada waktu tu baru 25 tahun, malu nak kongsi dengan kawan tentang "penyakit" selepas kahwin ini. Ingatkan saya seorang yang alami macam ni, kononnya hormon sudah bercampur gual. Selepas jatuh cinta dengan set slimming Shaklee saya pun tak fikir dua kali untuk cuba Ostematrix Shaklee. Saya cuba Ostemartix Shaklee kerana masalah sembelit saya yang teruk. 

Ostematrix Shaklee; sakit pingang; lenguh badan; sakit tulang; Shaklee Labuan; Shaklee Tawau; Shaklee sandakan; Shaklee kudat; Shaklee Kuching; Shaklee KK


Selepas seminggu ambil ostematrix, sembelit dah tak ada, sakit badan pun makin berkurangan... Bangun pagi segar ja badan. Selain set slimming Shaklee saya jatuh cinta lagi dengan Ostemtarix. Dah masuk 6 tahun kami suami isteri tak pernah lupa amalkan 4 biji ostematrix sebelum tidur. Maklumlah Suami saya dah masuk 40an, tak kira anda lelaki atau wanita, umur makin meningkat maka kalsuim dalam badan akan makin berkurangan.

Kelmarin ada seorang kawan bagitau tulang dia sering sakit, baru umur 24 tahun kot. Lagi muda dari saya yang dulu. Ingatkan  saya sendiri ja alami "penyakit" rare tu, rupanya ada pula kawan senasib. Selepas sesi konsultasi, dia pun ambil peluang borong ostematrix yang tengah panas dengan harga runtuh bulan ini. 

Dinasihatkan yang dah ada simptom-simptom kekurangan kalsium seperti sakit pingang ka, tak boleh bengkok lama-lama ka, badan sering lenguh-leguh ka, tolong la ambil kalsuim secapat yang mungkin untuk menghindari masalah Osteoporosis di usia tua. 


Apa itu Osteoporosis? 
Osteoporosis; Masalah tulang; kekurangan kalsium; Kalsim terbaik; Shaklee Lawas; Shaklee Sarawak; Shaklee Lahad Datu; Shaklee Johor; Shaklee Penang;

Saya akan terangkan dengan  ringkas supaya kita semua faham. Nampak tu gambar diatas, yang Osteoporosis bone tu mempunyai jarak yang jauh, jadi tulang-tulang kita senang patah dan rapuh. 40% wanita yang berumur 30 tahun keatas mempunyai risiko yang tinggi untuk dapat penyakit Osteoporosis ini. 

Ingin baca lebih tentang Ostematrix? KILIK DISINI 

Sesiapa yang sesuai untuk ambil Ostematrix ini? 
- Kanak-kanak yang tak suka minum susu
- Mereka yang sering letih 
- Mereka yang mempunyai masalah sembelit 
- Ibu menyusu
- Ibu mengandung 
- Umur 30 tahun keatas (Wanita & Lelaki) 


Bulan ini hot sales untuk OSTEMATRIX 

Beli 1 = RM61.25 
Beli 3 (-5%) = RM 174.56


Kongsi dengan keluarga atau kawan-kawan untuk harga lebih jimat! 


Berganda-ganda penjimatan sehingga 30.9.2018


Hubungi kami utk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top