Tip Bawang Goreng Ranggup

Hari ni saya nak kongsikan tip goreng bawang yang ranggup.... selalu kita pilih beli yang dah siap goreng kan, sebab sendiri goreng tak ranggup sangat...


Bawang goreng ranggup; Bawang goreng sedap; resipi bawang;

Bila terbaca banyak khabar angin, rasa geli pula mau beli bawang goreng yg jual di pasaran.

Hari tu sy terbaca tip ni, selepas cuba memang betul.. sangat ranggup dan boleh tahan dalam botol dalam 2 minggu... Jadi saya nak kongsi dengan anda semua. 

Kebersihan di jamin kalau buat sendiri. 

Cara-cara: 

1. Kupis kulit bawang dan rendam dalam air garam supaya tiada pedih mata.
2. Hiris bawang
3. Gaul dgn tepung jagung 
4. Goreng dgn api sederhana
5. Tapiskan minyak dan biar sejuk simpan di dalam botol.


Pasti ranggup dan fresh... best kalau mee goreng tabur di atas. 


Jom cuba!!!


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top