Shaklee Labuan: Lupa sudah pernah ada resdung.

Hari ini saya nak kongsikan berita hebat yang saya dapat dari adik saya.... Nak kata tiada lagi redung nanti over claim pula kan? 


Adik saya ni, sejak kecil dia mempunyai masalah resdung.... setiap pagi dia akan bersin yang agak teruk, apabila kena habuk pun sama... dia tidak percaya sebarang vitamin, biasalah ramai juga macam itu kan? termasuk diri saya dahulu. Kalau produk shaklee tidak memberi kebaikan kepada kesihatan saya, saya juga tidak akan jadi pengedar Shaklee yang kongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua.

Tahun lepas dia kerja di sebuah kilang kelapa sawit di Johor sebagi Mill Enginner. Setiap kali terkena sedikit habuk dia akan mula bersin dan amat tidak selesa pada waktu kerja. Jadi, dia pun datang mengadu pada saya, saya syorkan dia Sustained Release Vita C. Sebelum habis botol ke-3, dia dah lupa yang dia pernah mengalami masalah resdung... 

Testimoni Shaklee; resdung; shaklee vita C; Shaklee labuan

Jadi, boleh tak kata tiada lagi resdung setelah mengamalkan Vita C secara berterusan? Bila  dapat berita macam ni dari ahli keluarga memang rasa gembira. Keluarga sihat adalah kebahagian saya yang tak ternilai. Siapa suka ahli keluarga sakit kan?

Jadi, jika ada ahli keluarga anda yang mempunyai masalah resdung boleh cuba Vitamin C ini... Bulan oini (Nov 2015) ada PROMOSI HEBAT! 

1 botol : 180biji 
Sebotol RM92.50
1 tablet RM0.52

Beli 2 botol diskaun 5% 
Beli 6 Percuma 1 botol 

Bukan saja sesuai untuk masalah resdung tetapi juga untuk kecantikan kulit tahu.... 

Order sekarang dengan harga lebih istimewa! 

hubungi saya untuk konsultasi lanjut serta bagaimana untuk dapatkan produk shaklee dangan harga istimewa. 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top