Shaklee Kudat: Happy dan Best Sharing di Kudat!

Kali pertama saya pergi ke Kudat pada tahun 2008, selepas 7 tahun baru datang lawat balik pekat kudat, kali ni dengan tujuan  berkongsi kebaikan Shaklee. Tak lama lagi.... akan buat Business Opportunity Meeting dan Health talk di Kudat! Stay tune warga Kudat....

"Kenapa dulu sy beli dgn pengedar itu, mereka langsung tidak bagitau cara makan yang betul dan tidak bagitau apa vitamin yang harus saya ambil?" Ni la antara soalan yang saya dengar dari warga Kudat....Saya hanya jalankan tugas saya sebagai pengedar yang bertauliah.

Ramai warga Kudat yang berumur 50tahun ke atas mengalami tekanan darah yang tinggi. Selepas memberi konsultasi mereka boleh bezakan antara ubat hospital dan supplement. Ini la tujuan kami yang sebenarnya...Menambah nilai pada orang lain dan diri sendiri, bukan semata-mata wang ringgit tapi dari segi kesihatan dan kehidupan yang lebih berkualiti. 

Jom layan gambar... banyak lagi tidak sempat bergambar sebab ramai yang nak check tekanan darah dan kami baru 2 orang yang bertugas. 

Kudat Shaklee; Shaklee kudat; kesihatan shaklee; Pengedar Sah Shaklee kudat
Kudat Shaklee; Shaklee kudat; kesihatan shaklee; Pengedar Sah Shaklee kudat
Kudat Shaklee; Shaklee kudat; kesihatan shaklee; Pengedar Sah Shaklee kudat

Ini kak Effa. New Shaklee's member in Kudat. Kami tidak pernah paksa orang join member. Dia sendiri mau jadi member sebab member dapat harga member, jimat 20%. Boleh buat side income. Boleh dapat cash rebate dari company Shaklee sendiri dan macam-macam kelebihan. Dia tiada facebook. Whatsapp apa semua tiada tapi hari ni sudah ada sales. Mcamana dia buat? Share saja kebaikan produk shaklee, confirm ada orang mau. Hebat ko kak effa haha 

Pengedar Sah Shaklee di Kudat: 
1. Gracie James 010-9494964
2. Effa 0128260134 
3. Siti Suraya 011-31674083

Kami planning buat health check lagi pada masa yang akan datang di Kudat... Semua PERCUMA. Berminta? Tidak salah tahu tentang kesihatan sendiri serta keluarga... 
Kalau berminta boleh 
LIKE -> Health Lifestyle 
atau 
Contact -> 014-8715350 
SMS -> "Saya nak. Kudat" dan hantar ke -> 014-8715350 

SEE YOU THERE! 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top