Shaklee National Conference 2015

Aura panas panas suam semasa NC hari tu masih lagi terasa, biarpun dah berlalu dekat seminggu.... Menang best gila tau! Di NC saya dapat lihat ramai yang dah berjaya dengan Shaklee. Dalam hati saya kata "mereka juga manusia seperti saya, sepasang tangan dan sepasang kaki, kenapa mereka boleh? Mereka boleh saya pasti saya juga aka boleh!!!! FIGHT FOR MASTER!!!!!"


Biarpun hanya local trips yang kami dapat dari Shaklee, tetapi memang best sangat sebab trip yang free tambah lagi layanan 5 bintang dan hotel 6 bintang siapa tak suka kan? Sekarang saya nak fight untuk international trip pula...  Jom fight sama-sama... 
Ok, saya nak review trip 3hari 2 malam di Palace of the Golden Horses Hotel. 

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;

Nampak tu kalung bunga hawaii? Apabila President Shaklee Malaysia Mr. Victor Lim menyarung kalung bunga tersebut untuk kami, Mr D. bisik di telinga "thank you for everything, darling" terharu betul.... biji mata terus kabur oleh air mata, nasib tak mengalir ok... Bukan saja dapat layanan 5 Bintang, hotel 6 bintang dan ada lagi pocket money seorang RM100 untuk lunch. Shaklee bagi Cash so nak beli makan ka, nak shopping ka is up to u! :) Best kan? 

Destinasi pertama - Muzium Diraja.... semua disediakan oleh Shaklee - transport, makan, minum, ticket, tour guard dan kami hanya jalan saja... memang stress free trip ni. yang paling best adalah F.O.C 

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;
Bukan saja Shaklee sediakan makan, transport, duit, minum malah turut sediakan rain cot untuk kami... sebab sekarang cuaca d KL ni tak menentu... Memang best! ikut tour berbayar pun tak dapat service macam ni... ni yang saya katakan layanan 5 Bintang. Tak salah saya pilih company!

Next destination -> Central Market. Destinasi akhir kami adalah Aquaria KLCC 

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat; KLCC
Walaupun kami pernah sampai Aquaria di Hong kong dan Singapore, Aquaria KLCC juga ada tarikan mereka sendiri dan juga sangat unik dan best.... tak rugi untuk lawat... harga berpatutan RM50++ per pax tetapi yang ni Shaklee yang bayar juga tahu... 

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;

Dinner kami pada 5hb June 2015 di Grand Hyatt Hotel, bertema Fun fair nite... ada persembahan dari pelawak Malaysia Mr. Douglas Lim dan ada beberapa aktiviti menarik.

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;

Sampai ja bilik ada pula surprise... Aduh shaklee oh Shaklee suka betul buat surprise nasib la jatung i ni sihat... 1 box collagen for Mr. D dan 1 for me.. bertuah betul join company yg hebat macam ni....



 Ini lah bilik kami di Palace of the Golden Horses selama 3 Hari 2 Malam... selesa sangat, katil king size.

6hb Jun 2015

Hari ni kami received 2 award (Car bonus dan Business Growth)... Shaklee memang hargai pengedar dia yang rajin berusaha. Sudah la  penat-penat sampai bilik hotel ada lagi surprise. Kali ni dapat shawl burberry pula...best gila tau!!! seorang satu lagi tu.

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;

Malam tersebut ada grand dinner iaitu Majestic Nite... Baju dan make up kami sewa dari Glamour Sensation Costume Rental. Highly recommand and sangat friendly. Boleh hubungi San 016-3236482

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;Glamour sensation costume rental

Tak sangka2 dewan yang beratus orang, Mr. D dan saya dapat best dress (consolation price) vocher product Rm150. Tahniah juga kepada upline Master Siti Aisah Mohd Ibrahim dan husband, mereka juga dapat consultation price. Tahniah kepada Master Naquib, dapat 1st price untuk kategori lelaki. Pesaan Master Norita dalam ingatan 
"Anda percaya anda berjaya!"

 7hb Jun 2015

National conference Shaklee 2015; Shaklee Labuan aktif; Pengedar Sah shaklee hebat;

Award leadership consistency saya berikan Mr. D peluang untuk naik pentas sendiri sebab saya nak dia tau dan rasa yang dia sebenarnya curahkan banyak tenaga dalam bisnes ni... Tanpa dia belum tentu saya boleh dapat award ni... So, congratulations Darling, u make me proud of u!!!

Ini la review 3 hari 2 malam National Conference kami di Palace of the Golden Palace, Sebenarnya banyak lagi gambar tapi tak ada masa nak upload. Yang penting saya dah share tentang main point Free Trip Shaklee ni. 

Set target and fight for it!!! Next year saya nak leader saya rasa layanan National Conference dari Shaklee. Pasti tak menyesal! 

Anda nak percutian percuma? Nak income setiap bulan? nak sihat? nak cantik? 
Jangan malu-malu untuk hubungi saya sekarang! 
014-8715350 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top