Nasihat nenek...

Lepas National Conference 3 hari 2 malam itu, kami terus berangkat balik ke Penang melawat keluarga di sana... 

Shaklee labuan, nasihat nenek saya,


Nenek saya berumur 85 tahun, beliau la jaga saya waktu saya kecil.... Saya tunjukkan anugerah-anugerah yang saya dapat pada National Conference... Nenek sangat admire piala-piala tersebut dan nenek nasihatkan saya supaya teruskan usaha dalam Shaklee dan nenek juga berkata syarikat mana yang akan menghargai pekerja mereka sebegini... Betul kata nenek, walaupun dah 85 tahun tetapi beliau memang sokong bisnes Shaklee.

Untuk pengetahuan kamu, nenek saya pengambal tegar VIVIX dan beliau paling suka Herbal Blend... Beliau guna herbal blend sebagai losyen harian. 

Ingat lagi satu perkara lucu berlaku waktu di Penang, masa tu saya tengah sibuk buat packing untuk balik ke Labuan. Nenek tanya saya company apa yang saya kerja sekarang, dengan selamba saya kata syarikat jual ubat sebab malas saya nak explain panjang lebar lagi. Terus nenek pun betulkan saya bukan UBAT, jual VITAMIN... hahahahaha Popo oh popo.. sengaja mau kenakan saya...

Nasihat nenek (popo) 
- Jangan mudah putus asa
- Teruskan usaha sehingga capai matlamat 

Biarpun nasihat ni semua agak biasa tetapi berapakah yang boleh ikut?


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top