Shaklee: Kekal Sihat Ketika Puasa

Sedar tak sedar, kira-kira 2 hari lagi kita akan menyambut ketibaan bulan Ramadan yang dijangkakan bermula Khamis ini, sekali gus menjadi tanggungjawab umat Islam untuk menunaikan rukun Islam ketiga iaitu berpuasa di bulan Ramadan. 

Selain memenuhi hari dengan ibadat serta melipat gandakan amalan di bulan mulia ini, Ramadan juga merupakan saat yang ditunggu-tunggu mengenangkan pelbagai juadah boleh didapati terutamanya dengan adanya bazar-bazar Ramadan yang diumpamakan "Syurga makanan" kerana padat dengan gerai menyediakan pelbagai makanan menyelerakan. 


Shaklee pada bulan ramadan; sihat di bulan puasa; shaklee untuk puasa


Tanpa kita sedari, kerana mengikutkan nafsu untuk mencuba semua jenis makanan, kita mungkin tersasar daripada apa yang dituntut iaitu kesederhanaan. Malah, dari segi kesihatan pula, ia boleh terjejas kerana pengambilan makanan yang tidak seimbang dan memudaratkan. Dari situ lah, timbul komplilasi seperti dehidrasi, sembelit, ketidakhadaman, kelesuan, tekanan darah rendah, pening kepala dan pelbagai lagi yang dilihat boleh menganggu aktiviti seharian kita. 

Setiap hari, kita digalakkan untuk mengambil air kosong sebanyak 8 - 10 gelas bagi kesihatan yang optimum. Namun, pada bulan puasa, saya nengakui agak susah bagi sesetengah untuk melengkapkan jumlah tersebut termasuk diri saya, apa yang saya cadangkan kalau tidak boleh mengambil sebanyak itu, gantikan dengan Performance Drink Shaklee.


Keletihan di bulan puasa; Performance shaklee untuk bulan puasa; kekal sihat di bulan puasa bersama Shaklee


Apa sebenarnya Performance Drink? Ia adalah minuman isotonik tanpa karbonat yang membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah, Sesuai diambil oleh seisi keluarga. Boleh diambil untuk kekalkan hidrasi tubuh apabila demam, cuaca panas, cirit birit serta sangat sesuai untuk ahli sukan yang banyak berpeluh. Boleh bancuh bersama ESP + meal shake dan kurma diblendkan untuk lebih kenyang dan bertenaga! 

Kenapa anda harus berkata YES kepada Performance Drink Shaklee? 
  1. Bebas gas atau tidak berkarbonat 
  2. Kurang kandungan gula
  3. Perfomance drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga
  4. Bersifat isotonik iaitu minuman ini mempunyai jumlaj kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! 
Kesimpulannya, Performance Drink adalah salah satu produk kegemaran suami saya yang aktif dalam golf, diri saya yang sangat sibuk hantar order customers, dan juga ramai breastfeeding mom yang repeat order performance drink ni setiap bulan. 

Apalah kiranya anda memperuntukkan sejumlah wang bagi memastikan ahli keluarga anda yang aktif untuk terus kekal aktif tanpa anda meragui khasiat yang diberikan kepada mereka berbanding minuman isotonik yang lain dipasaran? 

Renung-renungkanlah.... 

Tips lebih jimat dan sihat di bulan Ramadan... 
* Buat satu jug extra Performance Drink dan masuk dalam peti sejuk pada waktu sahur, waktu berbuka keluarkan performance drink yang sejuk tu campurkan hirisan oren atau apa-apa buah buahan kesukaran anda dan dihidang. Jimat duit beli air manis dan berwarna-warni di Bazar yang boleh memudaratkan kesihatan.  Jangan tak cuba tau!

Keletihan di bulan puasa; Performance shaklee untuk bulan puasa; kekal sihat di bulan puasa bersama Shaklee

Jadi tunggu apa lagi? Oder sekarang!!!  Hubungi saya untuk order serta dapatkan sebotol vita lea percuma (t&c apply)
RM 82.50 nak dapatkan lebih murah? pm saya sekarang!!!
014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top